bestanden niet kunnen verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

silashoevers11

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
ik heb een groot probleem met bestanden op mijn pc. ik heb namelijk laatst een paar vage bestandjes op mijn pc (perongeluk) gezet. nu blijkt dat ik deze gewoon niet kan verwijderen. de extensie zegt dat het *.exe en *.rar bestanden zijn, maar als je er rechts op klikt staat er alleen maar Openen, Uitvoeren als, Openen met, en Kopieren naar. DEL drukken heeft ook geen zin. SHIFT+DEL (direct wissen) heeft ook geen zin. heeft iemand een oplossing zoals een prog om dit te verwijderen?
alvast bedankt.

al eens een uninstaller geprobeerd??? of een unlocker???

of scan eens met MBAM op rommel

PC in Veilge modus opstarten door tijdens het opstarten op F8 te blijven tappen totdat er een keuzemenu verschijnt.

Groeten Marcel

heel erg bedankt voor al jullie snelle reactie's, maar een foute tik van mij is dat ik hem helemaal opschoon, en dat was ook wel weer nodig. nog even antwoorden op jullie reacties.
het was een bestand, dus geen programma. uninstal haalt dus niet uit. unlocker heb ik geprobeerd, maar lukt ook niet. weet dat MBAM een ingebouwde bestand verwijder functie heeft, maar heb daar ook niet zo het vertrouwen in. in veilige modus heb ik ook gebrobeerd, maar werkte ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan