Man ik heb het zelfde probleem alleen ik heb er nog niks aan gedaan(dus geen programmas laten zoeken etc.etc.), ik zelf heb ook foto's erop staan van me kinderen van af toen ze klein waren tot nu toe en als ik eraan denk word ik gek. ik heb 250gb aan data erop staan en ook ik heb geen backup gemaakt.
ik weet niet wat ik moet doen en een recovery laten maken door een bedrijf is zo duur.
Hoe fix ik dit.
ik weet niet wat ik moet doen en een recovery laten maken door een bedrijf is zo duur.
Hoe fix ik dit.
Hallo,
Ik heb een 'normale' Maxtor HDD (200GB), maar dan in een externe HDD behuizing zodat ik hem als een externe schijf via USB 2 kan gebruiken.
Sinds een paar weken geleden is hij niet meer benaderbaar (van de een op de andere dag). Hij staat er wel tussen in 'My Computer', maar niet meer onder de naam die ik hem gegeven had. Bovendien als ik hem aanklik krijg ik de melding: 'Harddisk is niet geformatteerd, wilt u hem nu formatteren?'.
Ik heb met het programma: 'Recover My Files' geprobeert bestanden terug te krijgen. Dat lijkt in het begin heel goed te gaan. Ik krijg een preview van al mijn foto's en ik kan zien dat al mijn bestanden er nog opstaan. Maar als de recovery klaar is, zijn plotseling alle bestanden corrupt en kan ik geen enkele foto meer bekijken.
Heeft iemand tips voor wat ik zou kunnen doen? Ik wil absoluut niet de bestanden op de schijf kwijtraken. Vooral de foto's (ongeveer 9GB) zijn belangrijk en heb ik nergens een back-up van gemaakt (ook stom natuurlijk).
Heeft iemand goede ervaringen met een programma? Of weet iemand of sommige computerwinkels dit soort zaken ook voor me kunnen repareren?
Alvast bedankt,