Bestanden niet meer kunne openen na probleem McAfee

Status
Niet open voor verdere reacties.

katwijker92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2010
Hallo mede computer gebruikers,
Ik ben vrij nieuw op dit forum en ik ben geen echte computerkenner.

Gister kon ik niet online op mijn gewone huis pc. Eerst ben ik gaan kijken of er iets mis wat met de modem maar dat was niet het geval. Na een tijdje geprobeerd te hebben ging ik ***** met de bestandstypen en extensies. ( ik weet dit is erg stom, maar daar kwam ik te laat achter.) Een paar uur later hoorde ik dat de fout door McAfee kwam. Dus ik helemaal blij. Maar nou staan er een aantal extensies verkeerd en de iconen van het bureablad doen het niet meer. Ik heb een aantal dingen internet extensie gegeven ofzo. Dus nou staan er meerdere internet iconen op het bureablad.

Ik had de probleemoplosser van McAfee al gedownload via andere pc, maar die kan ik niet openen aangezien dit ook word aangegeven met een interneticoon.

Mijn vraag is hoe kan ik alles goed zetten en welke extensies horen bij de juiste bestandstypen.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat het probleem is.

Mvg katwijker92

Hallo mede computer gebruikers,
Ik ben vrij nieuw op dit forum en ik ben geen echte computerkenner.

Gister kon ik niet online op mijn gewone huis pc. Eerst ben ik gaan kijken of er iets mis wat met de modem maar dat was niet het geval. Na een tijdje geprobeerd te hebben ging ik ***** met de bestandstypen en extensies. ( ik weet dit is erg stom, maar daar kwam ik te laat achter.) Een paar uur later hoorde ik dat de fout door McAfee kwam. Dus ik helemaal blij. Maar nou staan er een aantal extensies verkeerd en de iconen van het bureablad doen het niet meer. Ik heb een aantal dingen internet extensie gegeven ofzo. Dus nou staan er meerdere internet iconen op het bureablad.

Ik had de probleemoplosser van McAfee al gedownload via andere pc, maar die kan ik niet openen aangezien dit ook word aangegeven met een interneticoon.

Mijn vraag is hoe kan ik alles goed zetten en welke extensies horen bij de juiste bestandstypen.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat het probleem is.

Mvg katwijker92

Hoi plaatsgenoot,

Ik heb niet geknoeid met de extensies e.d. maar de programma's starten over het algemeen niet meer, dat is juist het probleem door die foute update en niet zomaar door jouw ge****.

Ik heb alles al zo'n beetje geprobeerd wat er op forums en bij mcafee is aangereikt, maar het is nog niet goed: geen internet (wel via google chromeicon in taakbalk overigens), kan niet kopieren/plakken, geen mcafee icoon in taakbalk, kan sec center mcafee niet openen, heb wel inmiddels de svchost opnieuw geplaatst; ik kan niet doordringen tot de helpdesk van mcafee..... wie weet de oplossing voor ons?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan