bestanden niet meer te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spierings73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2014
ik heb van de ene op de andere dag nagenoeg alle bestanden beschadigd.
pdf, excel, word, alles opent niet meer omdat het bestand beschadigt is of de extensie niet juist is zegt office
systeemherstel werkt niet, software opnieuw installeren ook niet en raar maar waar, kan deze bestanden ook niet openen op office van een andere pc.
wie weer raad ?

Heb je misschien een stroomstoring gehad of zo. Werk je in een werkgroep of domein. Wellicht is je gebruikersprofiel beschadigd. Heb je soms zitten vogelen met een register cleaner of iemand anders o.i.d. het kan bijna nooit dat je er niet bij kunt. Wat is de precieze melding. Dus ik hoop dat dit raad is.

Laatst bewerkt:
Ik heb cc cleaner gedraaid nu het zo zegt maar dat doe ik paar keer per jaar. Foutcontrole

Ik heb cc cleaner gedraaid maar dat doe ik wel vaker. Geen stroomstoring. Melding os wat exacter: bestandsindeling of bestandsectensie niet geldig. Controleer of bestand niet beschadigd is en of de extensie overeenkomt met de indeling van het bestand. Hoop dat je er wat mee kunt. Bedankt!

Oh dan heb je toch denk ik teveel gedaan. Zonder dat je het wist. Kan dat. Ik geloof je wel, maar als je zegt van het ene op het andere moment dan zal het toch gebeurt zijn. maar daar heb je niets aan nu. Systeemherstel kan nog verder terug (bijvoorbeeld 1 week of een datum) he dan moet je wel iets aanvinken. Heb je dat gedaan. heb je nog meer problemen met je PC en die andere PC begrijp ik niet goed.

systeemherstel.JPG

Laatst bewerkt:
Ik zou denken dat je een ransomware virus hebt opgedaan die al je documenten etc. versleuteld heeft. Dit omdat alle bestanden ook op andere computers nu niet meer te openen zijn.

Tijs.

Goedenavond samen. Was even benieuwd. Is het nog wat geworden. :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan