Bestanden niet meer zichtbaar na opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johanjohan

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Het overkomt me steeds meer dat ik bestanden (jpg, png, word) opsla en dat ik ze daarna, als ik ze weer wil oproepen, niet meer kan vinden. Soms verschijnen ze wel na een tijdje wachten, alsof er een soort wachttijd op zit. Dat is al erg lastig want heel vaak moet ik een net opgeslagen document verzenden per mail of uploaden op een website en dat kan dan niet. Ik heb met de smartphone even een klein filmpje geschoten waarop dit proces te zien is, zie [video=youtube_share;axbbs1w6ecM]http://youtu.be/axbbs1w6ecM[/video] Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

Dag Johan,

wil je graag helpen maar de video is een beetje onduidelijk :)

ook al ben je er van overtuigd dat de map hetzelfde is probeer dit toch even:
als je in het venster opslaan als.. zit klik eens in de adres balk en kopieer met Ctrl +C het hele pad.
vervolgens op de website waar je je bestanden upload, plak het adres in het schermpje waar je je bestand kan selecteren en druk op enter om naar dit pad te gaan. zie je de afbeelding hier ook niet staan?

Probeer eens bij Extra [alt] in windows verkenner-> Mapopties -> Weergave -> Verborgen mappen, bestanden en stations weergeven aan te klikken. Staat hij er nu wel?
Als u het bestand opslaat, is dit dan een bestand wat al bestaat?
Bijvoorbeeld een foto, waarbij er alleen 2 regeltjes tekst zijn toegevoegd?
Of is dit een geheel nieuw bestand?
Als dit een bestand is wat al bestaat, rechtermuis klik daarop -> Deselecteer "Alleen-lezen"

Probeert u Paint ook als Adminstrator uit te voeren: [windows knop] -> typ vervolgens Paint (zorg dat deze ge-highlight is met de pijltjestoetsen) -> [ctrl] + [shift] + [enter] en klik vervolgens op ja.

Als dit niet werkt, probeert u het dan eens op een andere hardeschijf op te slaan (netwerk locatie, usb stick).

Suc6,
Tim

Als een bestand niet meer te vinden is of zichtbaar is, komt het nogal eens voor dat deze in de map c:\Users\{User}\AppData\Local\Temp terecht gekomen is.

Dag mensen, dank voor jullie inspanningen!
Ik heb alle tips geprobeerd, geen was van toepassing of werkte.
Daarna heb ik de pc uitgezet, liever gezegd, hij heeft zichzelf vannacht uitgeschakeld (ik zet m altijd in de slaapstand) en daarbij heeft hij wat updates uitgevoerd denk ik, want nu is alles weer als vanouds. Alles gewoon zichtbaar, ook mijn beveiligde bestanden (had ik een aparte post al eerder over gemaakt). Dus kennelijk was er iets niet in de haak, wat inmiddels opgelost lijkt door een update of door aan en uitzetten van de pc.

Thanks,
Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan