Bestanden niet te verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Hoi,

Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit bericht maar ik kon me niets anders bedenken...:o
Anyways, mijn probleem;
Ik heb in mijn Program Files(x86) directory een aantal bestanden waaronder een .exe en een .log, deze laten zich niet zomaar verwijderen met Windows, ook als Admin niet.
Dus probeerde ik Unlocker, ook die werkt niet en laat de bestanden gewoon staan:shocked:
Na wat te zoeken op Helpmij.nl kwam ik terecht op Avenger, ook dit geinstalleerd en gedraaid, script ingevoerd etc. etc.
Bestanden staan er nog...
Het gaat hier om bestanden van de Virtualisatie software; Alcohol 120%, de main exe van Alcohol is al weg en de Uninstaller werkt niet:(, in de Windows services staat nergens iets over deze exe en voor zover ik weet heb ik geen enkel met Alcohol 120% gerelateerd programma draaien/op mijn pc.

Weet iemand hoe ik dit soort erg iritante bestanden voorgoed kan verwijderen?

Gr. RadicalGamer

Hoi CaptainBri,

Ik heb ook dat geprobeert en geinstalleerd.
Maar ook hierna staan de bestanden er nog steeds en zijn ze met Windows of Unlocker niet te verwijderen:(...

EDIT: Ik heb de bestanden verwijderd, na een tip op internet voegde ik een aantal willekeurige bestanden toe aan de map met de niet te verwijderbare bestanden...
Klonk raar maar je moet wat :P, bestanden toegevoegd en via Windows Rechtermuismenu de bestanden verwijdert, toen de map.
Waarom dit nou ineens werkt... Geen idee...Zit op ICT, zal het binnenkort maar eens vragen...

Anyways; bedankt voor de reactie, die TakeControl optie zal ik zeker gaan gebruiken:thumb:

Laatst bewerkt:
Jammer, maargoed; nieuwe opties:

Veilige modus al geprobeerd?
Dit al geprobeerd?
Dit al geprobeerd? (2)
Dit ziet er ook belovend uit ^^

Laatst bewerkt:
Als dat niet helpt een paar ideetjes die altijd wel helpen.
crtl alt del, kijk of ze in progress zijn
naam veranderen en dan deleten
overschrijven met bestand van zelfde naam
Zippen op zo'n manier dat die de oude bestanden verwijdertt
porable windows/linux of dual boot opstarten Werkt altijd maar niet handigst
hdd in andere pc :p
virusscanner laten verwijderen?!?!?
eigenschappen van bestand miss. eens nakijken
in msdos opstarten? dan kan het ook.

Zijn maar wat ideeën waar ik zo gauw zou opkomen... ik weet niet waarvan de bestanden zijn en waar het over gaat.
veel succes nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan