Bestanden niet te vinden ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ctbke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ctbke

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik heb zopas het programma Easy CD & DVD creator van Roxio aangeschaft. Ik gebruik als CD schrijver een AOpen 40/12/48. Als ik op een CD, waarop reeds foto's staan, nog wat wil bijvoegen, werkt alles blijkbaar ok zoals drag en drop en CD schrijven, maar ..... de bestanden zijn niet op die CD terug te vinden, ook niet met verkenner.
??? Wie heeft er een verklaring / oplossing ??

Als je CD's gaat branden kun je kiezen om na een brandsessie de CD af te sluiten (dat je er verder niets meer op wil zetten) of open te laten (voor als je er later nog meer bij wil zetten)
Als je hem hebt afgesloten kun je er nog wel dingen bij blijven zetten maar die vindt je later echt niet meer terug.
Waarschijnlijk heb je die ene keer de CD "afgesloten".

Bestanden onvindbaar

Dus, met andere woorden : ik kan die resterende 500 Mb die er nog vrij zijn niet meer gebruiken :evil:
Da...d, s..t, f..k

Wat is dat

Ik gebruik instant CD&DVD en als ik een schijf afsluit, zal hij wanneer ik er iets bij wil zetten eerst weer beschrijfbaar gemaakt worden.

Sla ik die stap over dan kan ik er niet op schrijven (bij eigenschappen is hij dan geheel blauw).

Mijn oude roxio deed het ook zo.

Dus als het goed is ben je die 500 mb niet kwijt.

Geeft Roxio ook de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende formaten ?

Ik heb wel gemerkt dat ik alleen kan openen wat ik met het het zelfde programma heb afgesloten.

Ik kan dus niet met Instant CD&DVD openen wat roxio heeft afgesloten en omgekeerd.

Dus eens blauw altijd blauw. Geld ook voor Veritas.
InCD gebruik ik niet, kan alleen met RW-'s omgaan.

Eric:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan