bestanden niet verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb outlook 2003 en ik zou bestanden willen verzenden maar steeds heb je die melding dat het niet kan omdat het ???onveilige bestanden zijn .ik heb bij optie's al alles nagekeken ,maar het helpt niet .is er een register aanpassing of iets anders ,ik wil gewoon alles kunnen versturen en niet steeds die melding

Is er nog steeds niemand die dit weet.
Vraag me dit ook al zolang, hoe je dit kan uitschakelen.

Omzeilen blokkade onveilige bestanden

Outlook weigert om bestanden met bepaalde [gevaarlijke] extensies te versturen [bijv. .exe, .bat, e.d] omdat deze [te] vaak virussen bevatten. Omzeilen is gemakkelijk: verander de extensie van het bestand [met verkenner] bijv. jan.exe in jan.aaa en vertel in de mail dat de ontvanger "aaa" weer vervangen moet door "exe"...

Ik heb de vraag niet goed gelezen .
Het ging bij mij om het ontvangen.

Maar jouw oplossing (Ik maakte er een Winrar of Winzip van)i s wel een goede voor de Topicstarter
maar niet om te ontvangen.

Die volledige oplossing staat
hier
of hier .

Uiteraard hiermee wel voorzichtigzijn .
Precies doen wat er staat.
Maar het is natuurlijk belachelijk dat dit in Outlook 2002 en 2003 gewoon is ingebakken.

Laatst bewerkt:
bij mij was het een kwestie van de beveiliging aanpassen; ik kon op enig moment geen acces-bestanden meer ontvangen als bijlage.

(Extra/Opties/Beveiliging/Opslaan of openen van een bijlage die mogelijk een virus bevatten nit toestaan (vinkje weghalen)

Geplaatst door devriesje
bij mij was het een kwestie van de beveiliging aanpassen; ik kon op enig moment geen acces-bestanden meer ontvangen als bijlage.

(Extra/Opties/Beveiliging/Opslaan of openen van een bijlage die mogelijk een virus bevatten nit toestaan (vinkje weghalen)

Jij hebt zeker outlook express? Dat is heel wat anders dan outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan