Bestanden onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoudj44

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2014
Berichten
52
Ik heb geen toegang meer tot mijn C:\ schijf. Wel start de computer gewoon op maar als ik via Mijn computer C:\ zie staat daarbij NTFS en gebruik 0/0. De bestanden zijn er wel want klik ik op documenten dan krijg ik alle documenten te zien op C:\, hetzelfde bij afbeeldingen. En veel programma's werken ook gewoon. Maar ik kan niets opslaan op C:\ Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat zeer veel dank.

De disk werkt wel gewoon. Ik kan opstarten, programma's werken normaal. Ik kan er alleen niet op schrijven en de toegang wordt geweigerd. Met recovu krijg ik alle bestanden te zien, met testdisk ook. Maar dan kan ik de disk niet herstellen omdat ???? Misschien staat de hele disk ingesteld op alleen lezen? Zou dat het kunnen zijn? Zo ja, hoe kan ik dat veranderen?
 
Laatst bewerkt:
Wat is er vooraf gebeurd ? Heb je een upgrade naar Win10 gedraaid, en zo ja hoe ?
 
Geschiedenis

Ik heb een upgrade naar Windows10 gemaakt. Werkte prima. Ik heb een SSD met drie partities: C, D (herstelpartitie van HP) en E (HPTools). Ik heb daarna (omdat ik steeds last had ermee) alle gebruikers alle rechten gegeven op C:. En toen is het mis gegaan en de situatie ontstaan zoals in het eerste bericht beschreven, zij het dat het toegangsprobleem niet op de hele SSD optreedt maar alleen op de partitie C:. Kun je zoiets oplossen met een wijziging in de registry?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan