Bestanden op je xbox 360 opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerexpert

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2006
Ik heb een kort vraag je over de xbox 360. Ik vraag me af of je ook bestanden (muziek of foto's) op je harde schijf van je xbox kan opslaan. Ik wil graag namelijk niet de heletijd mijn pc aan hebben staan terwijl ik beneden muziek aan het luisteren ben.

Ik heb al even gegoogled maar kan het niet duidelijk krijgen ene zegt met wsftp maar ik snap dan ook niet hoe?

Ik hoor het graag.

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk.
Wel kan je cd's rippen en op de harde schijf van de 360 planten. Ben ik niet zo'n voorstander van, dit neemt veel geheugen in beslag. Ditzelfde geldt als je bestanden op de 360 zet, neemt veel geheugen in beslag.

Ik zal nog wel even op de xbox forums neuzen.

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk.
Wel kan je cd's rippen en op de harde schijf van de 360 planten. Ben ik niet zo'n voorstander van, dit neemt veel geheugen in beslag. Ditzelfde geldt als je bestanden op de 360 zet, neemt veel geheugen in beslag.

Ik zal nog wel even op de xbox forums neuzen.

Ok alvast bedankt.
maar wat versta jij onder bestanden. Heb hem nog maar net dus ach.
Oja had nog een andere vraag, Ik krijg mediacenter nog niet aan de praat weet iemand dit ook

Ik heb voor je op de fora van Xbox gezocht.
Je kan geen muziek en video bestanden op de Xbox 360 overzetten, wel kan je deze streamen vanaf je pc. Ook kan je een cd rippen naar je harde schijf van de Xbox 360.
Ditzelfde geldt voor foto's

Om je mediacenter werkend te krijgen moet je wmp 11 hebben (windows media player).
Daarin kan je bij de opties de xbox 360 toegang geven tot de pc en omgekeerd.

Suc6

Je kan toch muziek op een USB stick zetten en deze dan in je Xbox prikken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan