Bestanden op onedrive 'per ongeluk' verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpHil

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Ik vrees dat ik een domme fout heb begaan.
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe laptop, die ik nog niet zo heel erg veel gebruik.

Pas geleden zag ik dat er, zonder dat ik dat wilde, heel veel bestanden op de onedrive waren geplaatst.
Naïef dacht ik dat dat kopieën waren van de bestanden die ik (zoals ik dacht) gewoon op mijn harde schijf had geplaatst.
Omdat ik niet zo veel op het web wil hebben 'rondzweven', heb ik al deze bestanden verwijderd (documenten, afbeeldingen etc.) behalve de persoonlijke kluis, die kon ik niet verwijderen.

Nu merkte ik opeens dat mijn bureaublad wel heel erg leeg was, en al mijn bestanden zijn van mijn laptop verdwenen. HELP!
Ik vrees dat ik domweg alles heb verwijderd.

Ik heb me rot gezocht naar iets van een prullenbak of zo, zowel op mijn harde schijf als op de onedrive, maar nergens te vinden.

Is er nog een mogelijkheid om deze bestanden terug te krijgen of is het helaas pindakaas???

Toch maar weer een eigen backup lokaal maken op een externe schijf?

Met Google Drive, OneDrive en Dropbox kan je gebruik maken van (gratis) opslag en hoef je niet langer een externe harde schijf aan te kopen.

Gemakkelijke toegang
Het is eenvoudig om bestanden en software te delen en te gebruiken. Overal waar een internetverbinding is, heb je toegang tot de toepassing en informatie. Met een link kan je bestanden uit publieke clouds eenvoudig delen met derden. Bovendien kan je bepaalde cloudtoepassingen, zoals Dropbox of Google Drive, lokaal opslaan op je eigen computer en heb je ook toegang tot informatie wanneer je geen internetverbinding hebt. Toegang is niet langer beperkt tot een bepaalde geografische locatie.

Met Google Drive, OneDrive en Dropbox kan je gebruik maken van (gratis) opslag en hoef je niet langer een externe harde schijf aan te kopen.

Gemakkelijke toegang
Het is eenvoudig om bestanden en software te delen en te gebruiken. Overal waar een internetverbinding is, heb je toegang tot de toepassing en informatie. Met een link kan je bestanden uit publieke clouds eenvoudig delen met derden. Bovendien kan je bepaalde cloudtoepassingen, zoals Dropbox of Google Drive, lokaal opslaan op je eigen computer en heb je ook toegang tot informatie wanneer je geen internetverbinding hebt. Toegang is niet langer beperkt tot een bepaalde geografische locatie.

Heel interessant, bedankt voor het delen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan