Bestanden op usb-stick niet zichtbaar in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je had #17 dus niet gelezen?

Zeker wel; maar heb geprobeerd.
Wil ik bestanden zien en op huidige autoradio afspelen, dan moet dat met W7(; wat op zich geen probleem is)??

Nee. Ook op Windows 10 kan je een USB stick gewoon FAT32 formatteren.

Als je met Windows 10 de stick FAT32 formatteert en er daarna bestanden op zet moet je die gewoon kunnen zien. Als dat niet zo is en met Windows 7 wel dan is er iets heel anders aan de hand.

Ik zie ze nu ook.
Ik heb die eerste bestanden er op gezet met een DOS-opdracht; vrees, dat er daarmee iets mis is gegaan.
Zeer bedankt!!

Wat was die DOS opdracht?

robocopy of for...do??

Ik heb op mijn laptop een verzameling mp3 bestanden, inkl subdirectories, waarvan de naam wordt gevormd door de eerste 4 letters van artiesten-namen.
Daarvan wil ik een deel, inkl die subdirectories naar een stick kopiëren.
Ik kan dan met mijn autoradio naar een willekeurig subdirectory springen en van daar afspelen.
Mijn echtgenote vindt het leuk, om daarmee bezig te zijn als we samen onderweg zijn.

In de verzameling zitten ook mijn eigen favorieten, waar mijn echtgenote niet dol op is; die speel ik, wanneer ik alleen onderweg ben.
Die wil ik op dezelfde stick, achter de in het voorgaande genoemde nrs, ook met subdirectories om dezelfde reden.
Ik voeg regelmatig mp3 bestanden toe, resp. verwijder er, welke door de verzameling uiteraard netjes worden gerangschikt.
Met een batch-programma wil ik dan mijn stick up-to-date houden.

Heb de laatste 15?? jaar niets meer aan DOS gedaan, zodat ik er nu moeite mee heb.

Robocopy zou kunnen. For..Do is een lus, geen opdracht. Maar goed, kennelijk is daar iets fout gegaan en moet je eventueel je batch copy procedure nazien.

Laatst bewerkt:
Zie:

Bijlagen

• Schermafdruk 2017-01-22 22.30.50.png
    Schermafdruk 2017-01-22 22.30.50.png
    34,6 KB · Weergaven: 54
Ok, die is er dus wel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan