Bestanden openen in juist programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysteriouslady

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
Please...... wie kan mij hierbij helpen? Ben alles behalve wizkid :(

Ik heb een programma geinstalleerd dat automatisch mijn bestanden omgezet heeft....

Hoe kan de bestanden allemaal terugzetten, zodat ze weer in het gebruikelijke programma geopend worden?

en ook in de toekomst voorkomen als ik iets installeer dat dit weer gebeurd?

openen

Met de rechtermuisknop op het betreffende bestand en klikken op openen met; en dan het betreffende programma erbij kiezen.

Om welk programma en welke bestanden gaat het? Plaatjes? Geluid?

Groetjes,
Bennie

Dank voor de snelle reacties...

Ik heb bv een trial versie geinstalleerd van ACDC, waardoor al mijn foto's en afbeeldingen nu via explorer alleen op die manier geopend kunnen worden

Daarnaast ook nero media player geinstalleerd waardoor alle audio en mp3 bestanden niet meer automatisch via windows media player gaan (hetgeen ik dus liever heb)

Belangrijkste zijn de afbeeldingen, aangezien het hier om een trial versie gaat, dit doen ze waarschijnlijk zodat ik de software ga kopen....

Heb echt al vanalles geprobeerd.....

Welke Windows heb je?

Groetjes,
Bennie

Doe wat Hanna zegt. Alleen druk je eerst de SHIFT-toets in en dan pas rechter muisknop. Zet ook een vinkje bij "Altijd openen met..."

Groetjes,
Bennie

maar dan moet ik nog steeds elk bestand apart omzetten....

bovendien heb ik dan nog steeds hetzelfde probleem bij alle nieuwe bestanden....

:(

Dan doe je het verkeerd. Als je eenmaal hebt aangegeven dat plaatjes met programma zo en zo geopend worden, geldt dat voor elk plaatje. Ideem, bij andere bestanden.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan