Bestanden openen in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolph014

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Sinds kort kan ik via Windows 7 mijn bestanden niet meer openen. Dit lukt ook niet met de optie "open met" . In het daar getoonde venster zie ik niet meer de mogelijkheden die ik nodig heb (Open Office en Nitro). Kan het zijn dat ik in het register iets verwijderd heb, waardoor er geen koppeling meer is (register opgeschoond met CCleaner; helaas geen herstelpunt)? Bestanden openen met OpenOffice en Nitro lukt nog wel.Weet iemand een oplossing?

Bij Openen Met kun je toch ook naar de OpenOffice map bladeren en daar de .exe kiezen die het bestand moet openen ?
Anderszou ik van OpenOffice en Nitro even een repair-installatie doen of anders opnieuw installeren.

groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Heb je beide mogelijkheden geprobeerd want ik heb het bericht na het posten nog aangepast (1e regel toegevoegd)

groeten Marcel

Bladeren kan wel en ik zie allerlei programma's, maar niet Open Office.

Groet Dolph

Marcel, ik moet nu even stoppen. Zal al jouw aanwijzingen nog eens doornemen en meld me tegen de avond weer op het forum! Heel erg bedankt al vast

Zou kunnen dat je moet zoeken naar Open Office in de map C:\Program Files (x86)\ en niet in de map C:\Program Files\, in deze laatste map staan alleen de 64-bit programma's en volgens mij is OpenOffice alleen in 32-bit en moet je dus in de 1e map zoeken.

Groeten Marcel

• Download exe_lnk_fix.com
  • Sla het bestand op, op het bureaublad en open deze.
  • Kies in het scherm dat opent 1 en klik op Enter.
  • Het programma zal automatisch het openen van snelkoppelingen en programma's herstellen.

Ik heb inmiddels OpenOffice vervangen door LibreOffice. Verder heb ik ook de instructie van dorado uitgevoerd. Helaas tot op heden zonder succes. Wel heb ik LibreOffice gevonden in C:\Program files (x86). Mijn (domme?)vraag nu is: waar vind ik het .exe bestand?
Groet dolph

Het was even zoeken, maar ik heb het gevonden (zowel voor Office als voor Nitro). Alles draait weer als vanouds. Dank aan allen voor de bemoeienissen!

Groet dolph

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan