bestanden overzetten naar ander besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentvanrom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Ik gebruik Vista voor de 1e harde schijf en ik zou graag Windows 7 op een tweede harde schijf wilen installeren. De bestanden van Vista wil ik dan overhevelen naar Windows 7.

Is dit überhaupt mogelijk of krijg ik dan te maken met het niet compatibel zijn van twee besturingssystemen? Als ik verkenner van Windows 7 kan openen en bestanden van de 2e schijf (Windows Vista) kan kopieren dan ben ik uit de brand.

Goed, vraag is dus of dat mogelijk zal zijn.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij! :thumb:

Als je met "bestanden" bedoelt foto's, documenten, etc. , zal dat geen problemen opleveren. Als je bedoelt het overzetten van programma's zal dat niet gaan werken... deze moet je weer opnieuw installeren onder Win7...

Welkom op Helpmij! :thumb:

Als je met "bestanden" bedoelt foto's, documenten, etc. , zal dat geen problemen opleveren. Als je bedoelt het overzetten van programma's zal dat niet gaan werken... deze moet je weer opnieuw installeren onder Win7...

Goede aanvulling, had ik erbij moeten zetten. Maar in eerste instantie ging ik uit van documenten, foto's etc.:thumb:

Kan een slot op.

Harstikke mooi en duidelijke antwoorden. Trouwens, ongelooflijk dat er binnen een kwartier 3 reply's zijn, wat een luxe :) Ik bedoelde overigens alleen de bestanden.. dus dat zit wel goed.

Bedankt

Laatst bewerkt:
Trouwens, ongelooflijk dat er binnen een kwartier 3 reply's

We doen wat we kunnen....:D
Slot kun je er zelf op zetten door rechts onder op "vraag is opgelost" te klikken....

Leuk dat je ons gevonden hebt, kom nog eens terug!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan