Bestanden overzetten nieuwe pc

• Onderwerp starter Onderwerp starter jip3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jip3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Met windows easy transfer wil ik graag mn muziek uit itunes overzetten van mn oude pc naar mn nieuwe laptop. Afbeeldingen, video's enz lukt allemaal prima ermee, alleen lukt mn muziek uit itunes niet.
Kan iemand me hiermee helpen? Ik zie het niet echt zitten om alle 7000 nummers opnieuw te downloaden...;)

Laatst bewerkt:
Op herschrijfbare DVD als data wegbranden en dan kopiëren naar de nieuwe pc?

wat lukt er dan precies niet? je moet gewoon naar de map gaan waar je je muziek hebt opgeslagen, en vanaf daar alle muziek kopieren lijkt me?

kan je wat beter proberen e formuleren wat er misgaat?

wat lukt er dan precies niet? je moet gewoon naar de map gaan waar je je muziek hebt opgeslagen, en vanaf daar alle muziek kopieren lijkt me?

kan je wat beter proberen e formuleren wat er misgaat?

Ja dat is nou juist het probleem.. ik kan helemaal geen map vinden waar mn muziek in staat opgeslagen. ik zie mn muziek alleen in itunes staan. en in windows easy transfer kan je geen itunes kiezen...

volgens mij kan je in itunes kiezen om of met je rechtermuis op het bestand te klikken en dan doellocate of iets dergelijks... of je kan je artiest/nummer/genre etc kiezen om het pad weer te geven... daar zal je muziek dan te vinden zijn

Ja dat is nou juist het probleem.. ik kan helemaal geen map vinden waar mn muziek in staat opgeslagen. ik zie mn muziek alleen in itunes staan. en in windows easy transfer kan je geen itunes kiezen...

Als je rechtsklikt op een muziekbestand en eigenschappen kiest en dan details vind je daar 't pad dat naar de locatie verwijst waar je muziekbestand staat.Zoek anders via zoeken op de extensie v.h. bestand.
Succes.

Je kan toch ook met iTunes een backup op DVD maken en deze dan terugzetten op je laptop?

Een reservekopie maken op cd of dvd

Kies 'Archief'*> 'Bibliotheek' > 'Maak reservekopie op schijf'.

Selecteer de gewenste opties en klik op 'Volgende'.

Plaats een lege schijf (cd-r, cd-rw, dvd-r of dvd-rw).

Klik op 'Reservekopie'.

Er worden zoveel mogelijk bestanden op de schijf gebrand, waarna u wordt gevraagd om een andere schijf te plaatsen als niet alle bestanden op één schijf passen. Zorg ervoor dat u een schijf niet verwijdert zolang het maken van de reservekopie nog aan de gang is.

Een reservekopie van bestanden terugzetten

Plaats de schijf met de reservekopie.

Er verschijnt een dialoogvenster met de vraag of u de bestanden wilt terugzetten. Als u de bestanden in uw iTunes-bibliotheek wilt vervangen door de bestanden op de schijf, selecteert u 'Vervang bestaande bestanden'.

Klik op 'Herstel' en volg de instructies op het scherm.

http://touchipod.forum2go.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan