Bestanden Overzetten van Vista naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exquizzite

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Goedemiddag Forum!

Ik ben er weer met de zoveelste vraag:P

Ik heb recentelijk een nieuwe PC met XP erop gekregen maar nu wil ik dus mijn bestanden van mijn oude Vista computer op mijn XP computer hebben, maar hoe doe ik dit? Reden is dat ik mijn bestanden op mijn XP PC wil hebben is omdat ik Windows 7 op de Vista PC wil installeren.

Ik heb al wat rond gezocht maar ik kan niet echt iets vinden, ik krijg meer resultaten van het overzetten van XP naar vista...Ik heb jammer genoeg geen externe hardeschijf, maar wel een UTP verbinding via de router... de totale Grootte van mijn bestanden dat ik wil verplaatsen is circa 400gb

Weet iemand hoe je dit kunt doen?:)

MVG

XQ

Als ik ze allebei op delen heb gezet hoe krijg ik ze dan op beide schermen te zien?

Ik zou er toch eens over nadenken wél een externe harde schijf te kopen, die zijn tegenwoordig spotgoedkoop,dan hoef je je bestanden niet steeds heen en weer te verplaatsen en je kunt hem aan elke pc hangen die je maar wil, altijd je bestanden bij de hand. Makkelijker kan toch niet?

Ik zou er toch eens over nadenken wél een externe harde schijf te kopen, die zijn tegenwoordig spotgoedkoop,dan hoef je je bestanden niet steeds heen en weer te verplaatsen en je kunt hem aan elke pc hangen die je maar wil, altijd je bestanden bij de hand. Makkelijker kan toch niet?

Maar er moet vast wel een simpele manier zijn om mijn bestanden over te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan