Bestanden overzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Op de Windows CD staat de stapsgewijze installatie procedure.
Één van de opties is:

"Bestanden en instellingen van een andere computer overzetten "
Van een oude naar een nieuwe computer.

Er is sprake van de Wizard Bestanden en Instellingen overzetten, waarmee het upgraden naar een nieuwe computer veel gemakkelijker wordt.

Wat precies kun je overzetten?

Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar voor zover ik weet zijn het diverse internet instellingen en bijvoorbeeld je documenten die je over kunt laten zetten.
De instellingen die u kunt overzetten, zijn onder andere uw aangepaste instellingen voor Microsoft Internet Explorer en Outlook Express, bureaubladinstellingen, weergave-instellingen en instellingen voor een inbelverbinding.
Bron:
http://support.microsoft.com/kb/306187/nl

Nee programma's over zetten zal niet lukken. Met sommige games wil het nog wel en hele kleine programma's. Ga er maar vanuit dat je dit soort dingen gewoon opnieuw moet installeren.

Nee programma's over zetten zal niet lukken. Met sommige games wil het nog wel en hele kleine programma's. Ga er maar vanuit dat je dit soort dingen gewoon opnieuw moet installeren.

Kleine programma's heeft wel wat, want daar heb ik er nogal wat van, waar ik mee werk.

Maar ik zal ze als het moet gebeuren toch maar installeren.
Tenzij het software is, waarvan je het uitvoerbare bestand ergens neer kunt zetten en
dan gelijk kunt gebruiken.

Tenzij het software is, waarvan je het uitvoerbare bestand ergens neer kunt zetten en
dan gelijk kunt gebruiken.
Inderdaad kan het met dit soort programma's wel. Denk bijvoorbeeld aan Hijackthis dat alleen een EXE bestand is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan