bestanden overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Hoi,

Mijn zusje heeft een eigen pc en die is niet geactiveerd binnen 30 dagen toch heeft zij er foto's op en wil ze die. ik wil de harde schijf vanhaar op mijn pc aan sluiten en de bestanden overzetten naar mijn pc zodat ik haar pc een nieuwe installatie kan geven maar ik las dus dat je de 2e sata harde schijf moet formateren voor dat je hem kan gebruiken maar ik wil juist de bestanden overzetten zonder te formateren ik heb de 2e sata kabel van de cd rom speler gebruikt daar zit momenteel de harde schijf van mijn zusje op

Laatst bewerkt door een moderator:
aah heb het al de oplossing vertel ik maar want vaak zie je topics zoals wat jij ook hebt dan zeg de topic beginner opgelost maar zonder uitleg dus heeft niemand anders er wat aan

hoe heb ik het gedaan de harde schijf uit mijn zusjes pc gehaald de dvd speler van mijn pc losgekoppeld zaten sata en een p7 aan die aan de hardeschijf gedaan pc uit natuurlijk opgestart en in deze computer zie ik haar schijf gefixt dus !

@Vinootje,

Even een tip, gebruik voortaan even punten en hoofdletters want men gaat je vragen op deze manier niet lezen.
Fijn dat het opgelost is. Zusje weer blij ;-)

Je had ook op kunnen start met een Linux-CD, zonder het te installeren kan je deze dan gebruiken en je gegevens makkelijk naar een externe schijf kopieren. Dit is wat makkelijker dan de gehele HD uit de pc halen.
Maar het is al opgelost. :)

idd volgens mij was dat makkelijker maar voor mij is het de hdd er uit hale mijn cd stat en de andere in de harde schijf en done :) mijn pc staat open dus dat scheelt 1 stap alleen zusjes pc open hdd er uit en hier aansluite kloar !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan