Bestanden schrijven naar NTFS partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanoj123

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
160
Hallo,

ik heb het volgende probleem: ik heb via BootCamp Windows XP geïnstalleerd op mijn MacBook Pro 13" (2011). De bedoeling was om games te spelen, aangezien er voor Windows een ruimer aanbod is. Nu heb ik op mijn Macintosh HD een iso-file staan van Call Of Duty: Black Ops (doet niet echt terzake, maar kom). Die wil ik kunnen mounten in Windows XP. Maar ik kan het bestand niet schrijven naar de Windows-partitie, want die is geformatteerd als FAT32, met dus een limiet van 4 Gb. Ik kan natuurlijk die partitie omzetten in NTFS, maar dan kan ik er vanuit OS X niet meer naar schrijven. Ik heb wel een externe harde schijf, maar die is geformatteerd voor Mac en dus niet toegankelijk vanuit Windows XP. Het bestand in kwestie is ongeveer 7 Gb groot. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen? Ik las wel dat er manieren zijn om te schrijven naar een NTFS-partitie, maar die zouden traag en/of onbetrouwbaar zijn.

mvg Jonas
 
Je kunt de ISO ook uitpakken naar een map op de Windows partitie, met bijv. WinRAR of 7-zip en daarna het spel installeren.
 
Bedankt, daar had ik zelf nog niet aan gedacht! Bestanden zijn gekopiëerd, ga dadelijk eens testen of het ook geïnstalleerd raakt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan