Bestanden SD kaart verwijderd bij overzetten naar comp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Bestanden SD kaart verwijderd bij overzetten naar comp.

Per ongeluk natuurlijk. Ondertussen knap vervelend.

Welke manieren zijn er om deze bestanden terug te halen? Ik heb geloof ik wel van die recovery tools, maar wat is nu een echt goede tool?

:confused:

Je kunt Recuva eens proberen (is toch gratis). Recuva kan je bestanden eigenlijk altijd wel terug halen mits deze niet overschreven zijn.

En Testdisk (gratis, maar lastiger..) of Getdataback (vaak erg goed; trial om te proberen is er)

Recuva is van Piriform toch? Zal ik eens proberen. Testdisk en Getdataback ken ik ook van naam. Heb ook nog iets van Sandisk geloof ik. Ik ga proberen, dank voor de reacties!

GetDataBack is erg goed, maar de trail laat enkel het resultaat zien, je kan de gevonden bestanden niet kopiëren om te back-uppen.

GetDataBack is erg goed, maar de trail laat enkel het resultaat zien, je kan de gevonden bestanden niet kopiëren om te back-uppen.
Daarom is het een trial..... maar als dat het enige is die je alles terug haalt.. heb je die paar tientjes er toch wel voor over...

Heb de kaartjes teruggeplaatst in de camera's en nu is er een essentiële map opnieuw aangemaakt. Bestanden bleken dus wel nog op de SDkaart te staan, maar door het verwijderen van 2 bestanden bleek de hele map niet meer toegankelijk/zichtbaar etc.
Kon dit altijd ongestraft op de camera zelf alsook op de computer uitvoeren. Op de SD kaart leidt dus tot dit soort problemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan