Bestanden selecteren en als bijlage toevoegen aan email

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hardi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardi

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
7
Ik heb op een intranet server een pagina met een tabel die vanuit een access database gevuld wordt met namen en links naar de bestanden op de intranetserver.
Is er een script dat het mogelijk maakt dat gebruikers verschillende bestanden selecteren en dat na het klikken op een knop deze bestanden worden gedownload en als bijlage in een email worden bijgevoegd zodat ze ergens naar toe gemaild kunnen worden?

Ik heb al een paar uur gegoogled maar het enige wat ik vind zijn scripts om email vanaf de server te sturen (wat dus niet de bedoeling is)
 
De gebruiker zal die bestanden eerst moeten downloaden voordat ze in een mail verstuurd kunnen worden.

Je zou het inderdaad via de server kunnen versturen maar je geeft aan dat niet te willen. Andere mogelijkheid is om de mail te versturen met verwijzingen naar de bestanden op de server. Maar aangezien je het over een intranet omgeving hebt, weet ik niet wat jouw mogelijkheden/beperkingen hier in zijn.

Veel succes
 
Bedankt voor je reactie. Zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan