bestanden tegelijk afdrukken in word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankie60

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
beste forumleden
ik wil kunnen afdrukken in word vanuit de bestandenlijst, en dan een paar tegelijk afdrukken. in de oude word selecteerde je dan een aantal bestanden, klikte op extra en zag vervolgens 'afdrukken'. nu zie ik onder extra alleen maar 'netwerkverbinding'. weet iemand raad? ik heb dit onder meer nodig om facturen te kunnen printen, dan kan ik dat allemaal tegelijk en hoef ik niet steeds opnieuw een document te openen.
groet frank

hallo, welkom op helpmij.nl,

Dit alles gaat vanuit windows verkenner of deze computer en niet uit word
1. Zet alle bestanden in één map (voor de overzichtelijkheid)
2. selecteer alle bestanden (bewerken --> alles selecteren)
3. ga met de rechter muisknop op één van de bestanden staan en kies uit het lijstje 'afdrukken' .
4. het printen begint als het goed is en wordt Micro$oft word telkens geopend en weer afgesloten ;) automatisch jij hoeft niets te doen :):):)

TIP: dat kun je met de meeste soorten bestanden doen!

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Laatst bewerkt:
hoewel de manier van Jobbes ook werkt, kan het zeker wel uit Word.
Je gaat naar het bestand-openen scherm, selecteert de bestanden die je wilt afdrukken.
In plaats van de knop Openen klik je op de knop Extra die daar links van staat en kiest dan Afdrukken.
attachment.php

Edit:

Ik zie net dat ik de vraag niet goed heb gelezen dan de vraagsteller alleen maar Netwerkverbinding ziet onder extra...

Bijlagen

• word.jpg
    word.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 1.553
Laatst bewerkt:
beste jobbes en troedeboer. oplossing jobbes is de goede. wat omslagtig maar het werkt wel. Dank! groet frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan