Bestanden terug krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesking

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Oke, ik formateer net een Hdd, helaas zat er nog een andere Hdd in de computer die toen ook is geformateerd, nou staan er op die geformateerde schijf veel belangrijke bestanden die ik zeker niet kwijt wil.

Ik heb net al ff "restoration" gedraaid, maar deze kan niets terug vinden.
ik draai nu "Recuva" de uitgebreide.... ik ben bang dat deze ook niet zal vinden..... iemand nog een goed programma of een idee om mijn bestanden terug te krijgen?:thumb:

Wesley

Hallo

Zou nog proberen Getdataback misschien dat die nog iets kan vinden heb je gekozen voor snel formateren of voor gewoon formateren?
Doe je snel formateren dan heb je misschien nog een kansje om iets terug te halen.

Hier heb je nog een aantal andere programma's even goed zoeken.

O&O DiskRecovery
Data Doctor Recovery Full
EasyRecovery 5 Professional (Gold Edition)
EasyRecovery 6.10.07
File Scavenger
Recover 98 v3.1
RecoverMyFile 2.91

Succes

Hallo

Zou nog proberen Getdataback misschien dat die nog iets kan vinden heb je gekozen voor snel formateren of voor gewoon formateren?
Doe je snel formateren dan heb je misschien nog een kansje om iets terug te halen.

Hier heb je nog een aantal andere programma's even goed zoeken.

O&O DiskRecovery
Data Doctor Recovery Full
EasyRecovery 5 Professional (Gold Edition)
EasyRecovery 6.10.07
File Scavenger
Recover 98 v3.1
RecoverMyFile 2.91

Succes

Heb snel geformateerd..... heb bestanden gevonden..... ben ze nu aant overzetten naar andere HDD, helaas staat er dat dat 4 dagen gaat duren..... en dan nog maar ff kijken wat er van terecht is gekomen.... want stonden een hoop backups en programma's op zoals office 07 en windows 7 etc.... hoop dat die neit weg zijn.... of alle bestanden verspreid :(

Ja dat kan inderdaad wel een poosje duren ja, laat het dan 4 dagen duren als je,je data maar terug hebt.
Volgende keer toch even wat beter kijken voor dat je iets formateerd is wel een goed leer moment hoop voor je dat je, je data allemaal terug kan krijgen.

Succes

Ja dat kan inderdaad wel een poosje duren ja, laat het dan 4 dagen duren als je,je data maar terug hebt.
Volgende keer toch even wat beter kijken voor dat je iets formateerd is wel een goed leer moment hoop voor je dat je, je data allemaal terug kan krijgen.

Succes

Idd, dankje :D

haal volgende x mn andere HDD eruit als ik de ander ga formateren :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan