Bestanden terughalen, na her-installatie windows...

Status
Niet open voor verdere reacties.

slash007

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
hey allemaal,

Hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ben zelf meer iemand van de hardware kant dan van de software kant :D

Ik heb van de week windows gedeeltelijk opnieuw geinstalleerd omdat het weer eens kuren had. Ik had mijn bestanden op het bureaublad verder niet opgeslagen want normaal is dat ook geen probleem dan ga ik in de nieuwe installatie gewoon even naar C:\Documents and Settings en dan naar het profiel die bij de oude installatie hoorde even kopieren en plakken en hopla daar is alles weer....

Maar deze keer lukt dat vreemd genoeg niet, elke keer als ik probeer het oude profiel te openen dan krijg ik te zien dat de toegang geweigerd is terwijl ik toch echt gewoon administrator rechten heb.....:evil:

Iemand enig idee hoe ik hier om heen kom?, of waar door het komt?

Bedankt voor de snelle reactie het zou inderdaad een hele makkelijke oplossing zijn voor het probleem.

Er is alleen een probleem, om de een of andere reden is er geen tabblad "beveiliging" te zien

2e3zj0k.jpg

*Bump

had toch eigenlijk wel gehoopt dat iemand hier een oplossing voor zou hebben....

echt niemand? :confused:

Xp Home of Pro?

Als je Home hebt dien je als administrator in te loggen. In Pro moet je eenvoudig delen van bestanden uitschakelen

Sorry voor de late reactie heb het erg druk gehad,

Het gaat hier om xp home, en ik heb wel degelijk administrator rechten dus daar mag het niet aan liggen....

Ik heb van de week windows gedeeltelijk opnieuw geinstalleerd omdat het weer eens kuren had.
Ik ben erg nieuwsgierig wat je hiermee bedoelt. In C:\Documents and Settings staan de gebruikersaccounts, bijna altijd minimaal All users, Default user, Jouw_naam. Heb jij die ook daar staan maar daarnaast nog All users.WINDOWS, Default user.WINDOWS, Jouw_naam.WINDOWS? (Ook LocalService en NetworkService kunnen in het rijtje voorkomen.)
Als je die verdubbeling van users hebt staan, is dat herinstalleren van Windows XP niet vlekkeloos verlopen. Als de map "slash" je gebruikersaccount moet zijn, dan is het nutteloos, want leeg. (En het profiel werd gemaakt op 4 december 2003?)
Om "met de hand" te wijzigen in die gebruikersaccounts is niet verstandig, maar als je die map wilt openbreken, probeer dan Unlocker. Bekijk de mogelijkheden van dit programma, waarvan een snelkoppeling in het submenu bij rechtsklikken op die map verschijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan