Bestanden terughalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

x Monique

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2010
Beste allemaal,

Mijn harde schijf is een aantal weken geleden gechrasht.
Nu staan hier hele belangrijke bestanden op (eindscriptie en foto's) heb hier helaas geen back-up van, ik weet het stom van me.
Had de bestanden van mijn harde schijf gehaald met enige moeite. Als ik nu een word-bestand open dan staat er dat het bestand beschadigd is en niet kan worden geopend.

Is er een (gratis) manier waarop ik deze bestanden kan herstellen?

Alvast bedankt!

Monique

Dan zal het niet meevallen tenzij je een dikke beurs hebt en naar een recovery bedrijf gaat maar dat is niet wenselijk.

Ik ben bang dat het opnieuw scriptie schrijven wordt.

Bij de link https://online.officerecovery.com/ krijg ik wel een bestand alleen dan ziet het er zo uit:

䌯躴ꕃ膂臃뗓厙攱ᚈ෬þ¤$,óÌæâ™Y•F„N²èa…_:ï4ÌÇ`àn&üDNq_{›—‘’»ÜÔZˆPw†A¹ŒœûCû:§î_•/…_11/28/2012“>_lÕš%Øa=S—ç_…ëÈR<Féù랇,õ„ð[*.`_¢ÁFø†G_,__HÑ5Ù'1ï—x__í½1±)_ýe‰Sb_èxPŸ$™¦ãªr_þŽO,ë6¢ê”<q²é}ÞÆyïcyy%dWú_ÖðÒ†gKÒÅÿÚ̬±¶Q˜x“WpúHN)=#Kv;~¦Ö©_QÈΧõpéTC,3özÈ*¸
11/28/2012ä| ©Bà±D«±‚=<"K™öú¿Sôýf:—¸÷öËN¾8;G;îdemo d_emo demo de_mo_ demo demo
dem_o demo de_mo demo _demo demo demo_"£'kŸ_‹®~Ì 5Ê__w•@¯j_ñ‚Íq½Ç3+õKíä–A1–f•)|T ƒÜB~Ò¯s)U~´µ-8@
;@_Â.Ä*¡wkH!Û´ae³»7øŒÏ#‘Ù_>ØÕn8í7XÜC³GH Ê_.LmÞKUËå,@_X#r_¹B«¶î Ãí, ì“£‚¼ò_JDgŒ•êGQ?œ¶î Ê,demo_ dem__o demo demo dem_o demo demo d_emo_ æ¥_¬A²
Ï^h¶_ƒyw‡¶_*Ÿl®îö_Ñ_š_

En zo dus ongeveer 50 pagina's lang.
Bij de andere programma's zegt hij dat het gerepareerd is, maar dan kan ik hem alsnog niet openen.

Is er echt geen andere mogelijkheid? Heb er enorm veel werk in zitten.

Vraag mij af wat je met die gecrashde schijf hebt gedaan en waarmee je de bestanden hebt geprobeerd eraf te halen.

Overigens staat Google vol met repair progjes voor word documenten waar je al een aantal hebt geprobeerd en niet werken, denk niet dat anderen nu met een oplossing komen, helaas.

Heb er niks 'raars' mee gedaan hoor, computer winkel zei dat het waarschijnlijk een mechanisch defect was..

Lees het nog eens, bedoel wat je erna mee hebt gedaan en waarmee je die recovery hebt uitgevoerd, miss is het mogelijk die schijf te herstellen en zo aan leesbare docomenten te komen.
Oftewel, heb je die schijf nog.

Ik heb de schijf nog, heb het niet zelf uitgevoerd dus ik weet niet precies hoe de recovery is gedaan. (heb het door vriend van me die wat meer er van af weet laten doen)

Recuva zal het ook niet gaan doen beste Kees. Bestanden zijn reeds terug gehaald maar beschadigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan