Bestanden terugvragen na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Met welke programmas kan ik geformateerde bestanden terugroepen? Ik heb een Quick Format gedaan dus het moet mogelijk zijn.

bedankt. dit progamma werk het zo dat je je als je windows opnieuwe instaleert je dit met dit progamma deze bestanden dan terug kunt halen

Het is nooit verstandig om een geformateerde schijf, waar nog bestanden vanaf gehaald moeten worden, te gaan gebruiken, dan worden die bestanden overschreven, en zijn ze vaak niet meer goed, of leesbaar.

Kun je de schijf in een andere PC erbij hangen?
Zo ja, kun je gewoon die partitie weer herstellen.

dus als ik de hardeschijft uit mijn computer haal en in een andere druk. Dan is het mogelijk om partities te herstellen en heb ik mijn bestanden terug?

Als je hem snel hebt geformateerd, kun je met TestDisk, die partitie herstellen, je kunt er zelfs de MFT, in NTFS, of de FAT, in FAT32, mee herstellen.

Misschien dat het ook met dit progje, door de partitie type te veranderen, naar een 07, voor een NTFS partitie, voor een FAT32, is het 0B, of 0C.
Weet alleen niet of het hiermee gaat lukken, zelf nooit geprobeerd.

daar heb ik geen verstand van maar met dat progamma kan ik dus de harde schijf herstellen. Is dat voor iemand die er weinig verstand van heeft ook te doen of dat niet?

Als je ermee gaat werken, krijg je er vanzelf verstand van:), maare, het is idd een nogal spartaans progje.

Of probeer aan Acronis Disk Director te komen, die kan het vanuit windows.

download baar neem ik aan?

ik zal wel ff zoeken

mag ik je harstikke bedanken voor je hulp anders was ik zoveel werk kwijtgeweest. ik weet nog niet of het lukt maar ben op de goeie weg. heb geen nederlandse handleiding kunnen vinden. Neem aan dat jij het progamma ook niet kent?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt ook de reply's aanpassen, i.p.v. nieuwe te maken.:)

Maare, die Acronis bedoel je?, die gebruik ik zelf ook, maar ook die andere twee, waarvan die TestDisk het meeste kan, maar ook het moeilijkst is, om mee te werken.

Emule, of een ander p2p progje gebruiken, die andere twee zijn gratis.

PS, als het allemaal te moeilijk is, en die schijf hangt in een andere PC, kun je de eerder genoemde recoverytool gebruiken, deze kun je ook gebruiken, of R-Studio en/of Getdataback, die niet gratis zijn:rolleyes: gebruiken.

Laatst bewerkt:
dit is mijn andere accoutnt

aha ik denk dat ik voor dit ga dan

PS, als het allemaal te moeilijk is, en die schijf hangt in een andere PC, kun je de eerder genoemde recoverytool gebruiken, deze kun je ook gebruiken, of R-Studio en/of Getdataback, die niet gratis zijn gebruiken.

ik kan eerst articronis ff doorkijken maar ik zal wel ff rondneuzen of ik het snap ik hoef maar een paar word bestandjes. Ik weet niet of dat moeilijk is maar ik zal ff kijken

zit nu trouwens op andee account

ziet er niet zo moeilijk uit,

Als ik andere harde schijf erin hang lijkt me dat hij erbij komt te staan. en dan moet ik ff kijken welke optie ik moet gebruiken lijkt me (recover)
Hersteld hij dan de partitie die ik met snel format heb weggegooid? Als ie dat zou doen zou het geweldig zijn.
Is het zo n simpel progamma dat ik daarna hem gewoon de harde schijf kan openen en hem kopieren naar een andere harde schijf?

of red je het niet met de demo versie

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan