bestanden uit of2007 in of2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

fordprfct

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Beste mensen,

Ik was al niet zo blij toen ik ontdekte dat email die ontvangen is in OF2003 niet meer via het archiveren te openen is in OF2000 en heb nu grote aarzeling bij de uitprobeerversie van OF2007 die op mijn nieuwe pc is meegeleverd.
Als dat 2007 mij niet bevalt, kan ik dan terug naar 2003 mét alle bestanden en emails die ik in die tussentijd in 2007 heb eh.... behandeld?

Hoezo zou dat niet te lezen zijn?
Als jij Outlook 2007 hebt en bijvoorbeeld Outlook 2003, dan kun je die mail gewoon heen en weer gooien.
Hoe?
- Zet verborgen mappen en bestanden weergeven aan.
- ga naar C:\documents and settings\usernaam\ enz. totdat je bij Microsofts Outlook map bent. Daar staat een bestand genaamd outlook.pst Beide Officeversies hebben zo'n .pst bestand. Hernoem de kleine nieuwe .pst bestanden even naar .new en kopieer vervolgens de grote .pst naar de andere Office.
open Office opnieuw en je oude mail, inc. verwijderd en verzonden, ALSMEDE je contactpersonen, zijn beschikbaar.

De problemen zitten niet tussen 2007 en 2003 maar tussen 2003 en 2000. De .pst van 2003 laat zich niet openen in 2000.
Maar goed, ik begrijp dat dat probleem tussen 2007 en 2003 niet speelt. Daarmee is al een deel van mijn vraag beantwoord.
Dank

Dat probleem v.w.b. het uitproberen is er toch nooit? Als je het oorspronkelijke .pst bestand maak backuped, dan kun je uitproberen wat je wil. Lukt het niet, no problem, je hebt immers het origineel nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan