Bestanden uit .rar verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hoi,

Kun je bestanden uit een rar bestand verwijden? Nadat je hem uitgepakt hebt? Niet het hele .rar bestand maar alleen een bepaald bestand.

Alvast bedankt!

MVG Tom

EDIT: heb de vraag verkeerd gesteld, kun je een .rar bestand bewerken, zodat je een rar bestand 'verkleind'. Anders staat hij dubbel op je pc.

Als je hem opent met winrar kun je er uit verwijderen wat je wil

Als je het bestand hebt uitgepakt, kun je het origineel gewoon verwijderen.
Als je iets anders bedoeld horen wij het graag.

Ik bedoel inderdaad wat anders :o

Maar het is lastig uit te leggen,

Ik heb een rar bestand van 120GB, daarin zitten 8 bestanden van 13 à 20 Gb ik kan ze niet allemaal uitpakken want daar heb ik niet genoeg ruimte voor, daarom wil ik ze 1 voor 1 uitpakken en ze dan weer verwijderen, maar daarvoor moet ik elke keer als ik zo'n bestand heb uitgepakt hem uit het .rar verwijderen, zodat hij niet dubbel op m'n pc staat.

Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd :)

De rar kun je openen met winrar. dan kun je 1 van de bestanden er uit uitpakken en mogelijk ook verwijderen uit het rarbestand. nu durf ik niet te zeggen of winrar het hele bestand dan moet "herinpakken" zodra je 1 van de bestanden eruit verwijderd waardoor het bestand ook tijdelijk in je tempfolder staat maar dat moet je gewoon proberen,

hoe moet ik iets verwijderen uit een winrar bestand? ik kan niet op verwijderen klikken?

Er staat een delete knop in het menu. Open het RAR bestand, selecteer het bestand dat je wilt verwijderen en klik op de knop "Delete" of druk op de delete knop op je toetsenbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan