Bestanden van beschadigde usb stick halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HuysmansS

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Hoi,

Zit met het volgende waarschijnlijk gekend probleem. Als ik mijn usb in een pc steek, wil hij deze niet openen maar vraagt hij deze te formateren.

Wat heb ik al gedaan:
1. Andere pc met ander besturingsysteem geprobeerd; Zonder resultaat
2. Test disk geprobeerd. Hij zegt: The following partition can't be recovered
3. Recuve, stellar phoenix windows date recovery geprobeerd. Deze kunnen de usb niet lezen (doordat het RAW is geworden)
4. Kernel for windows data recovey en EASUS data recovery. Deze geven wel resultaat. Maar het rare is dat deze programma's enkel data vindt van jaartal 2011, maar niks van hedendaagse bestanden.

Zou het wel lukken als ik bv. de usb formateer en dan via recuva de bestanden probeer terug te halen of zou ik dan ook slechts deze van 2011 terughalen?

Heeft iemand een verklaring hiervoor? En misschien nog andere oplossingen want ik zou uiteraard graag de bestanden van 2012 terughalen?

Alvast bedankt

Er opletten als je een USB stick gebruikt:
-Tijdens opslaan niet uw stick uittrekken.
- Eerst moet je op het USB stick icoontje klikken in je taakbalk om te verwijderen en daarna pas uittrekken.
Wat je nu moet proberen:
Kan je nog gegevens overzetten op je pc?
Daarna formateren.
Anders:
Wanneer komen ze vuilnis ophalen…………….

Hoi,

Ik heb hem uiteindelijke geformateerd maar dan vinden de programma's zoals recuva dezelfde bestanden terug zoals ik had vermeld in mijn vorige post. Het stukje geheugen waar de huidige bestanden op stonden zal vermoedelijk stuk zijn.

Zoals Daniel162 zegt, wordt de usb stick gedegradeerd tot vuilnis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan