Bestanden van XP herkent Vista niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mic

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2001
Berichten
45
Goedenmorgen,

Vlak voordat mijn oude computer met XP crashte had ik een aantal bestanden met word en exel op een cd gebrand.
Ik heb nu een nieuwe computer aangeschafd met Vista en office 2007 en wanneer ik die cd erin doe herkend hij wel een map maar geeft aan dat er geen bestanden in staan.
0 bestanden en 0 bytes. Op een andere back-up cd herkent hij overigens wel pdf bestanden.

Wanneer ik de cd op een andere computer met xp open dan staan de bestanden gewoon op de cd.
Waar kan dit probleem aan liggen en hoe los ik het op?

Ik weet niet of ik in het goede topic heb geplaatst, maar ik dacht dat het aan Vista kon liggen

Groeten,

Michel
 
had je eerst een ouder office pakket??bijv 2003

probeer eens hiermee

edit:link weggehaald is niet de goede

ik zoek ff verder
 
Laatst bewerkt:
Oh ok,
ik wacht rustig af :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Helaas heeft het niet mogen baten.
Hij herkent wel de map waar de bestanden in staan maar zegt gewoon dat er geen bestanden in staan.
Nu net op mijn werk de cd geopend zonder problemen herkend hij alle bestanden.

Hij doet er ook ongeveer 5 minuten over om de cd te lezen.
Ik heb een bestandje op mijn werk geopend en gemaild naar huis.
En als ik hem vanaf de mail open herkend hij het bestand wel!!
Ligt het misschien aan de cd-rom
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan