• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestanden vanuit versie 2010 in versie 2003 kunnen bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

greened

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2013
Ik zit met he volgende probleem, een collega van mij heeft nog 2003 versie van excel, nu ik zit op 2010 versie.
Als ik bestanden onder Excel 97-2003 werkmap op sla en hij deze opend, kan hij niet in de draaitabellen werken/aanpassen.

Weet iemand hoe ik dat kan regelen?

Ed

Op de 2003 versie zit de functie draaitabellen nog niet, ik denk dat je echter moet overstappen naar 2010. Als je toch overstapt stap dan meteen over naar 2013 beschik je echt over de nieuwste functies.

Laatst bewerkt door een moderator:
@gast0183,
Bestaat in XL-2003 nog niet? http://www.gratiscursus.be/excell_2003/excelles22.htm

@greened,
Waarschijnlijk heb je de draaitabel te complex opgezet om deze ook "netjes" in Xl-2003 weer te geven. Een optie is om de weergave op klassiek te zetten. Ook kan het zijn dat je een bereik verwijst die je in Xl-2010 niet hoeft te definiëren maar wat in XL-2003 wel nodig is.

Maar zonder voorbeeldje allemaal lastig te beoordelen wat de oorzaak is.:d

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan