Bestanden verborgen maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietoar

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
Hey, ik weet niet of waar deze vraag precies thuishoort dus heb hem maar hier neergeplant.

Hoe maak je een bepaald soort bestand/extensie verborgen? Ik heb namelijk een mix programma die de informatie van elk nummer opslaat en erbij zet in de map wat het heel onoverzichtelijk maakt. Nou weet ik wel dat je bij eigenschappen een bestand verborgen kan maken door dit aan te vinken, maar dan gebeurt dit niet bij alle bestanden met deze extensie (.mxm). Hoe doe ik dit?

Alvast bedankt!

mvg Pieter

Ik weet niet of je dat wilt op die wijze, maar je kunt in configuratiescherm bij mapopties ---> weergave, aanvinken dat de extentie van bekende bestandstype verborgen moeten worden.
Ik neem aan dat je zo ook die .mxm kunt verbergen.

Ik weet niet of je dat wilt op die wijze, maar je kunt in configuratiescherm bij mapopties ---> weergave, aanvinken dat de extentie van bekende bestandstype verborgen moeten worden.
Ik neem aan dat je zo ook die .mxm kunt verbergen.

Nee, want dan kies je of je wilt dat verborgen bestandstypes zichtbaar of onzichtbaar zijn. Ik wil een bepaalde extensie verborgen maken zodat ik deze onzichtbaar kan maken..
Bedankt voor het meedenken

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan