Bestanden verdwenen !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saphira

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Hallo .

Ik heb een progammatje gebruik met de naam "Magic Folders" omdat me dochter ook wel eens op de pc zit,
en ik niet wilt dat ze met haar ijver me muziek en foto's wis.
nu vandaag wilde ik de bestanden weer zichtbaar maken , maar tot mijn schik , zijn mijn foto's ,Mp3 muziek en filmbestanden verdwenen , in de lijst van Magic Folders staan die mappen ook niet meer vermeld .
ik had die mappen met bestanden op de schijven D en E staan .
als ik bij mijn computer met me rechter muis op Bv D klikt en dan naar eigen schappen , zie ik dat er van de 95.7 Gb er 22.3 Gb g in gebruik is , dus me bestanden moeter er nog zijn , maar alleen onzichtbaar.
ik heb ondertussen Magic folders van de pc verwijderd ,met de hoop de mappen met bestanden terug te zien .
maar ze blijven onzichtbaar.
we kan me alsjeblieft helpen om mijn bestanden weer terug te krijgen ?

Er vanuit gaand dat je xp hebt.
Ga naar configuratiescherm>mapopties>openen>weergave>dan even scrollen en een vinkje zetten bij verborgen bestanden en mappen weergeven.

Hoi maikel9
Heb je optie uitgevoerd , maar probleem blijft :confused:

maikel9 ....het is gelukt !!!

heb alles weer terug dankzij jouw oplossing , met het progje filerecovery.
heel erg bedankt :thumb:
Groetjes Saphira

Toch nog ff een reactie .
prima progje die recover , die bestanden kan ik terug zetten , maar me schijf is gelijk ook weer voller , omdat natuurlijk alles dubbel staat , die onzichtbarebestanden + die copie bestanden die ik via dat progje heb terug gezet ,of doe ik iets fout ?............ :rolleyes:

Welkom op Helpmij:) wat raar dat je de onzichtbare bestanden op weergeven hebt staan en dat je ze toch niet ziet. Kan je niet een backup branden van die bestanden die je perse niet kwijt wilt?

Hoi mumze !
ik heb ondertussen veel belangrijken bestandtjes terug kunnen vinden via het progje van filerecovery,
gelukkig maar ,wandt van de meeste had ik nog geen backup gemaak.
het is eigelijk begonnen met dat progje van mij genaaamd Magic Folders , omdat ik dus niet wilde dat mijn dochtertje me bestandjes perongeluk zou verwijderen .maar dat progje had ik beter niet kunnen gebruiken , wandt ik kreeg ze niet meer zichtbaar ,teminste het grootste deel , dus ik raad iedereen af om Magic Folders nooit te gebruiken .
ik heb wel onder tussen de schijf waar die verdwenen bestanden waren , wel eerst moeten formateren , wandt die bestanden zag je niet , maar bleven toch de ruimte op mijn schijf in gebruik houden , dus zicht baar en onzichbaar ,dat wilde ik dus niet ,
dus veel werk gehad dankzij dat vreselijk progjuuu Magic Folders :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan