Bestanden verkeerd geschikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muirgen

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Wanneer ik een bestand wil openen of opslaan dan staan de bestanden verkeerd om gesorteerd. Dus ipv van A-Z staan ze nu van Z-A. In de mappen zelf staan ze wel gewoon van A-Z gesorteerd en eerst stond ook alles bij het openen of opslaan gewoon van A-Z alleen nu dus ineens niet meer. Hoe krijg ik dit weer in de goede volgorde? Dit is alleen op mijn account, op het andere pcaccount staat alles nog normaal.

Alvast bedankt. :D

Laatst bewerkt:
Klik op het veldje waar 'naam' in staat dat boven de bestandsnamen staat en je zult zien dat de bestanden andersom worden geschikt.

Op deze manier kun je ook bestanden op grootte, type, enz. schikken en dus ook voor alle soorten schikkingen van 0-9/9-0 a-z/z-a.

Ja klopt. Dat doet 'ie dan ook op dat moment, maar de eerstvolgende keer dat ik weer een bestand wil opslaan of openen staan ze weer van Z-A.

Hmm, dat is wel heel apart en ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets nog nooit ben tegengekomen. Het lijkt er dus op dat de default waarde van de sortering op jouw pc Z-A is. Misschien is er iemand die weet waar je dit kunt aanpassen, ik heb namelijk weleens gehoord dat je ook een default map kunt aangeven voor het opslaan van bestanden.
Ik hoop voor je dat je eruit komt, kan me namelijk goed voorstellen dat het erg irritant is.

Nou dankjewel in ieder geval! :)

Iemand enig idee hoe je dat moet aanpassen? Het stomme is dus dat het van de ene op de andere dag ineens van Z-A stond en het heeft altijd gewoon goed gestaan. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan