Bestanden verplaatsen in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

albnfseg

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Het is nog steeds na installeren sp1 voor vista niet opgelost , het probleem met bestand verplaatsen . explorer stopt met werken en wordt gesloten en je ziet scherm van problem report and solution waarin ons verteld dat dit fout in vista en je moet gaan naar microsoft artikel lezen over het probleem (technische informatie).De aangeboden update downloaden en installeren maar toch werkt het niet .Je krijgt meteen het bericht dat je vertelt dit is niet adequaat met je systeem.In de lijst van hetzelfde artikel staat wel vista ultimate 32 in . Hoe kan ik dit probleem oplossen ?
Heb jij ook dit probleem ?

Laatst bewerkt:
dus je krijgt de melding explorer.exe werkt niet meer als je een bestand probeert te verplaatsen... ?

Wat is dan de link naar de site van microsoft?
en welke error krijg je precies wanneer je het bestand gedownloaded hebt en het wilt installeren?

Application Name: Explorer.EXE Extra information about the problem
Bucket ID: 632170802

************************************************************************************

Die update op microsoft webpage staat als onderdeel van artikel met ID (KB938979).
Ik heb net windows vista support bezocht en over crach problemen gelezen , daar ben ik weer naar update chek gestuurd en daarna One care scan beta installeren om het probleem uit de wereld te helpen .die one care programma maakte conflict met McAfee en daarom willen ze dit laten verwijderen uit mijn laptop maar nee .die live (beta) zijn nog niet helemaal en meestal verdwalen ze en kunnen nog niet de juiste richting bepalen . dus deze stap overslaan . wat overblijft is nieuwe update die verplaatsen van bestanden in alle formaat mogelijk maakt.

Laatst bewerkt:
Na instal sp1 is linken naar genoemde artikel niet meer mogelijk en gebruiker krijgt minder keuze om self actie te ondernemen .Hoewel dingen automatisch (dus zonder tussenkomst van vinger gebruiken) maar doeltreffend is nog helemaal niet.
P.S : alleen gepaste reacties zijn welkom .flawe links worden genegeerd

Laatst bewerkt:
Explorer crash

Het probleem die ik krijg is dat explorer stopt als ik foto of video bestanden verplaats naar andere mappen en/of folders op mijn pc.De fout melding geeft aan dat dit probleem veroorzaakt door windows vista .Daar is een update voor nodig op microsoft website. rechts op je scherm in Problem Reports and Solutions vind je de volgende technische informatie : perfomance and reliability pack (KB938979) .En als je op de link klikt kan je details vinden over het probleem en hoe je dit kan oplossen .Omdat dit vaker is gebeurd ook na fixen (door downloaden 938979 package ) moet ik zeggen dat er veandering is gebracht de laatste maanden in vista door automatische update en die veroorzaakt dit probleem want mijn nieuwe vista had dit probleem niet vanaf begin.Tot gisteren crasht windows explorer herhaaldelijk tijdens hetzelfde handeling : een bestand verplaatsen van mijn documents naar bijv. programs file of van bluetooth inbox naar video file van dezelfde user .Het is ook als je music files van een naar een ander file wil sturen .In het artikel van microsoft is dit mogelijk door een veandering van default settings gebracht door user .Een nieuwe clean install van vista heeft gisteren bewezen dat het bij mij niet het geval omdat het probleem is nog altijd aanwezig en alles bij default settings gebleven .Het gekke is dat update van vista al gedurende installeren gebeurt en zo kan ik niet zien welke update precies heeft dit kunnen veroozaken .
Het gebruik van drag en drop ( ik bedoel de techniek ervan ) kan wel eens crash doen dus ik heb ook mijn techniek de laatste maanden aangepast maar daar ligt het niet altijd aan .
Er is nog steeds verwarring als het gaat om sp1 . Is het bedoelt voor vista en welke versie vista : basic , premium of ultimate ? of bedoelt voor office pack die bijna elke nieuwe pc voorgeinstaleerd mee krijgt met vista ? bij mij kan ik nu geen sp1 zien hoewel ik alle updates heb gedownload . Voor zover ik kan lezen staat daar in de media dat sp1 voor vista !!

Hier kan je meer over lezen : http://support.microsoft.com/?kbid=938979

Laatst bewerkt:
Dit is spy- malware dat actief is op jouw pc.
Plaats een een hijackthis log op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan