Bestanden verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trikkel

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Hallo,kan ik bestanden of proggies van station c naar een ander deponeren en zo ja hoe werkt dat.In D: zit dvd-station en in E: dvd-rw-station.Ik wil proggies die ik niet veel gebruik ergens anders zetten zodat station C: niet te vol komt.alvast bedankt:thumb:

Als je geen andere HDD hebt kan je ze alleen wegbranden naar een schijfje.

Dit kan met XP standaard met verkenner. Anders heb je speciale brandsoftware nodig.

Sorry ik ben een vrouw van 51 jaar en een beginneling,moet nog veel leren.Ik heb een pentium3 en 128mb en 30 GB er is vorig jaar wel 128mb bijgezet.En ik heb er XP pro opzitten.In mijn boekje staat Harde schijf: 30GB UDMA-66 Harde schijf 7200rpm(28 available,dit zegt jou meer dan mij.Laat het me ff weten AUB

Ok, een andere optie is partitioneren maar dat zal vrij lastig worden voor jou (veel handelingen) dus dat laat ik achterwege.

Heb je al eens CD's gebrand?
Heb je lege CD's in huis?

Gaat het om losse bestanden of geinstalleerde bestanden?

Geplaatst door XP_PC
Ok, een andere optie is partitioneren maar dat zal vrij lastig worden voor jou (veel handelingen) dus dat laat ik achterwege.

Heb je al eens CD's gebrand?
Heb je lege CD's in huis?
Ja,ik heb de laatste nero gekocht en daar kan ik goed mee omgaan,heb genoeg cd s,dus dat word branden geblazen hahahaha oke bedankt voor je hulp:thumb:

Geinstalleerde gaat niet werken. Er zijn diverse meldingen weggezet in het register en als je dan een programma naar cd gaat zetten werkt het daarna niet meer

Geplaatst door m@rio
Geinstalleerde gaat niet werken. Er zijn diverse meldingen weggezet in het register en als je dan een programma naar cd gaat zetten werkt het daarna niet meer
Dus ik kan b.v picture-it die geinstalleerd is niet in een ander station zetten of nero?

Trikkel, als je al problemen met ruimte hebt en programma's zou willen verplaatsen is het dan niet veel handiger om een extra harde schijf er bij te laten zetten met wat meer gb voor je programma's?
Dan hou je die 30gb voor opslag.
Harde schijven kosten haast niets meer. Ik had 250gb voor 110 euro. Zal nu wel weer goedkoper zijn.
Als je pc tenminste niet te oud is en er een harde schijf bij kan. Dat zou je uit moeten zoeken.
Je blijft n.l. branden als je weer eens de boel moet redden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan