Bestanden verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Hallo Helpmij-ers,

Een vriend van mij vertelde me eens dat je NOOIT meerdere bestandsbewerkingen (verplaatsen e.d.) tegelijk moet uitvoeren. Dus zoiets:
10505435_626588894104459_2582804910657862784_n.jpg

Is het waar dat je dit nooit moet doen? En waarom dan niet?

Ik zie graag jullie reacties tegemoet! :)

Jochem

Weet niet zeker of dit in het goede forum staat...

Waarom moeten wij het huiswerk weer doen. Vraag eens aan degene die dit soort dingen beweert of hij het kan toelichten.

p.s. M: is bij jou een externe schijf en hoogstwaarschijnlijk niet zo snel. Als je er dan parallelle lees-/schrijfbewerkingen op los gaat laten loopt de totale doorlooptijd aardig op. Vergelijk een beetje met het overschrijven van een boek. Normaliter kun je dit gewoon achter elkaar doen, wat jij nu doet is aan de schrijver vragen het boek te kopiëren door steeds een regel over te schrijven en dan naar een willekeurige andere regel in het boek te bladeren en die over te schrijven, enz.... In beide gevallen lukt het uiteindelijk wel, maar de tweede optie is toch wel iets trager.

RogerS heeft gelijk. Weet diegene die dat beweert niets van multitasking?

En ja, het duurt zo langer, maar wat maakt het uit als je er niet bent. Als alles maar klaar is als je terug komt.
(of dat je weer wakker wordt :D)

Degene die me dit vertelde kan niet echt een concrete reden geven. Het was een combinatie van compressie en fragmentatie (volgens hem).

Maar ik heb dit inderdaad gewoon 's nachts aan laten staan, ik heb zelf dus niks gemerkt van de lange tijd.

De schijf M: is inderdaad niet zo snel, maar ook hier geld weer dat het 's nachts is gebeurd, en de PC was keurig klaar met alles toen ik weer wakker werd. Ik zie het probleem niet echt in...

maar ook hier geld weer dat het 's nachts is gebeurd, en de PC was keurig klaar met alles toen ik weer wakker werd. Ik zie het probleem niet echt in...
En... zo krijgen we het forum vol met zaken die toch wel gebeuren...als we slapen bijvoorbeeld ... en toch al klaar zijn als we wakker worden.... Vertel dat die vriend maar eens.... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan