Bestanden versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Zou je een access bestand kunnen versturen via je hotmail? Zo ja, hoe doe je dat? Ik krijg elke keer een foutmelding dat het onmogelijk is om een bestand van deze extensie te verzenden.

Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
De foutmelding is de volgende: om de veiligheid van gebruikers te garanderen is het niet mogelijk bestanden met deze extensie te verzenden.

Ik heb het ook al geprobeerd met extensie .oud. Ook dat helpt niet.

Ik heb gedaan wat je zei, maar ik krijg de melding dat het bestand niet uitgepakt kan worden. Oops, ik moet hem inpakken. Ik zal het nog een keer proberen.
Ik was erachter gekomen dat comprimeren inpakken was en ik heb dat geprobeerd. Nu kreeg ik de volgende melding: er zijn geen profielen gemaakt. Kies het programma e-mail en fax in het configuratiescherm om een nieuw profiel aan te maken. Dat wilde ik doen, maar ik weet niet wat je in het profiel moet invullen. Ik had het wel gevonden hoor, waar je een profiel moet aanmaken, maar ik weet alleen niet wat er ingevuld moet worden.

Laatst bewerkt:
Comprimeren via Access is niet hetzelfde als een bestand inpakken. Je moet van het .mdb bestand een .zip of een .rar bestand maken. Volg hiervoor de instructies, die "Bertus" in zijn posting van "28 augustus 2010 06:24" heeft gezet.

Eindelijk is het gelukt! Ik had niet goed gelezen. Ik zat alleen bij uitpakken te kijken en toen ik erachter kwam dat ik juist moest inpakken, dacht ik dus dat dat comprimeren was, omdat ik dat via google had gevonden. Maar ik had niet meer het verhaaltje eronder gelezen hoe je moest inpakken. Dat heb ik nu wel gedaan en het is gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan