Bestanden verwijderen emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjira

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
He hallo,

Ik gebruik als download programma emule (plus) en dat werkt redelijk. Nu heb ik alleen dat is sommige nummers niet meer kan verwijderen. Deze zijn afgerond en staan in mijn map met gedownloadde muziek. Als ik ze probeer te verwijderen via rechtermuisknop staat de optie verwijderen er helemaal niet meer bij. Ik kan ze alleen maar verplaatsen. Als ik ze selecteer en via het menu van windows probeer te verwijderen gebeurd er gewoon niets. Er wordt ook geen foutmelding of iets dergelijks gegeven, er gebeurd gewoon helemaal niets.
Weet iemand hoe ik deze alsnog kan verwijderen?

Ook heb ik dat als ik emule draai en msn open mijn pc vast loopt. Kan ik soms beter een andere versie van emule nemen?

Bedankt!! Gr. Sjira

Hoi,

Dat komt doordat dat bestand wordt ge-upload vanuit je gedeelde map.

Gr Modag

Je kan ze inderdaad alleen verwijderen als emule afgesloten zal zijn. Wel eigenaardig dat je ze wel zou kunnen verplaatsen.

Sleep die bestanden eens naar de prullebak wanneer emule niet aanstaat en kijk of het dan lukt?

Ook heb ik dat als ik emule draai en msn open mijn pc vast loopt. Kan ik soms beter een andere versie van emule nemen?

wat voor een pc?
hoeveel geheugen?
soms is het gewoon te veel wat je gebruikt.
bijv.virusscanner,firewall,msn,p2p progje,en dan internetten trekt er flink aan.

Laatst bewerkt:
is emule niet illigaal?want zijn probleem is dat hij ILLIGAALE muziekjes wilt verwijderen

Heb verbinding met emule verbroken maar kan ze alsnog niet verwijderen. Klopt het dat emule blijft draaien ook al verbreek je de verbinding? Dan zal ik eerst de pc uit moeten zetten en opnieuw opstarten zonder dat ik emule opstart. Ik zal dat eens proberen.

Op de volgende manier op te lossen:
Zet het bestand in een andere map en verwijder de hele map. Indien dit niet werkt: geef de map waarin het bestand staat een nieuwe naam. Maak een nieuwe map aan en geef deze de oude naam. Zet daarin alle andere bestanden die je wilt behouden. Nu kun je de map met het te verwijderen bestand verwijderen.

Opgelost

Ik heb een paar dagen (wegens vakantie) de pc uit gehad. Toen ik hem weer opstartte kon ik zonder problemen de bestanden verwijderen. Geen idee waarom het ineens wel kon maar dat zal wel met het continu draaien van emule te maken hebben ofzo.
Iedereen bedankt voor de reakties!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan