bestanden verwijderen van micro sd wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marendevries

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Hoi,

Ik heb spellen van mijn nintendo ds op een micro sd kaartje staan. Hiervoor heb ik een usb waar hij inkan voor in de pc.
Nu weet ik niet wat er is gebeurt maar er staan inneens allemala foutmeldingen op die ik niet kan verwijderen.
Dit is de map met spellen:
2i74xzq.jpg

Dit is de foutmelding die ik krijg als ik probeer te verwijderen:
29nhsvq.jpg

En dit als ik de naam wil wijzigen:
imtdle.jpg

Kunt u mij helpen? Het staat dus niet op de computer maar op een usbstick. Verplaatsen kan ook niet.

Groeten Maren

Formateer je SD kaartje (mits je de overige bestanden niet nodig hebt natuurlijk).

Groeten Marcel

probeer het programmatje unlocker eens: http://ccollomb.free.fr/unlocker/

waarschijnlijk wordt het bestand namelijk in een ander programma gebruikt...

@aalalex: Dat heeft niets met de weergegeven bestandsnaam te maken... :rolleyes: Wél of een map/bestand door een programma in gebruik is, zodat verwijderen/hernoemen niet mogelijk is.
De melding is echter duidelijk: De padnaam is te lang óf bevat karakters waar Verkenner niets mee kan op dit moment.
Formatteren (zoals Marcel al aangaf) is de snelste methode om dit probleem te verhelpen. Of dit een definitieve oplossing is hangt ervan af of de memory-stick misschien niet hardwarematige problemen heeft. Theoretisch is ook een virus of trojan op de pc als oorzaak van het probleem niet uit te sluiten, eventueel.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan