Bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverlaan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoy,

Sinds twee weken ongeveer heb ik Windows XP geïnstalleerd. Voorheen had ik 98 waarmee je zonder problemen bestanden kon verwijderen.
Nu met xp heb ik daar nog al eens wat moeite mee,
Als ik een bestand wil verwijderen krijg ik heel vaak de melding, het bestand kan niet verwijderd worden, mogelijk is het bestand in gebruik, of door een programma in gebruik, of de schijf is vol.
Mijn schijf heeft op de windowspartitie nog 2 GB over dat moet toch wel genoeg zijn denk ik.
Start ik de computer opnieuw op kan ik het ineens wel
verwijderen.
Zou ik te weinig geheugen bezitten? Ik heb 192 MB ram.

Mijn comp zit in een netwerkje met een win 98 computer
wat overigens goed werkt. heb ik misschien iets niet goed ingesteld wat betreft bestanden delen?
Maar dit gebeurd ook wanneer de andere comp niet aan staat.

Weet iemand wat de reden zou kunnen zijn? ik vind dit wel knap irritant, om de computer eerst opnieuw op te starten voor ik iets weg kan doen.

Die fout krijg je als je programma's hebt open staan waar de desbetreffende files gebruikt worden.

Computer opnieuw opstarten en dan kun je de files gewoon verwijderen die je wilt verwijderen.

Groetjes,

Hoy Krugar,

Dan gebeurd het ook dat weet ik wel, maar het gebeurd
ook als ik zeker weet dat alle programma's zijn afgesloten. Toch bedankt

Heb jij je computer als een gescnand op spyware kun je hier downloaden alles verwijderen wat hij tegen komt s6 :thumb:

Hoy krugar,

Ik heb hem met adaware gescand en vond niets,
buiten een paar cookys.
Met Norton Anti virus ook niets gevonden en met Online Housecal ook niet.

Ik heb zojuist een hijackthis-log geplaatst dat wacht ik eerst nog maar even af. Ik ontdekte een paar verdachte
items.

bedankt voor uw antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan