bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klpd

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2003
Berichten
21
Hallo allemaal

Als ik recuva uitvoer krijg ik 17001 bestanden te zien zijn deze ook te verwijderen met recuva?? of moet ik daar een ander prog voor hebben zo ja welke is dat dan??

MVG Marcel
 
Recuva is een programma die probeert verwijderde bestanden op de computer terug te halen, ook van een digitale camera of een mp3-speler kan Recuva bestanden terug halen.

Volgens mij betekent dit dus dat het geen bestanden kan verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
Aanvinken, rechtermuisknop en kiezen voor Veilig verwijderen aangevinkt.
 
Hoi Wesley,

Ik had de vraag misschien iets anders moeten stellen.

Ik wil mijn pc verkopen dus wil ik de bestanden die ik met recuva vindt verwijderen,is dat ook mogelijk.

Erbicom,
dit heb ik gedaan,maar de bestanden worden niet verwijderd

Groeten,

Marcel
 
Laatst bewerkt:
Hoi Wesley,

Ik had de vraag misschien iets anders moeten stellen.

Ik wil mijn pc verkopen dus wil ik de bestanden die ik met recuva vindt verwijderen,is dat ook mogelijk.

Erbicom,
dit heb ik gedaan,maar de bestanden worden niet verwijderd

Groeten,

Marcel

Misschien als je nog de oude windows cd en serial hebt kun je gewoon de hele computer opnieuw installeren? is een stuk makkelijker lijkt mij. dan heeft de koper ook geen last van eventuele persoonlijke bestanden die op de computer zitten.
 
dit heb ik gedaan en dan vindt recuva als nog 17001 bestanden.


Groeten,

Marcel
 
dit heb ik gedaan en dan vindt recuva als nog 17001 bestanden.


Groeten,

Marcel

Ik heb even Recuva zelf geinstaleerd en deed de scan. Volgens de scan zijn dit allemaal bestanden die verwijderd zijn en krijg je de optie 'haal terug'. Dus die 17001 bestanden zijn allemaal files die allang verwijderd zijn, dus dat hoef je niet nog eens te doen.
 
Laatst bewerkt:
Deze pagina is naar mijn perfect geschikt voor jou doel. Het is er dan ook spceiaal voor geschreven.

Succes!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan