Bestanden vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeefriekje

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Berichten
5
goeie morge,
:shocked:precies lang geleden dak hier nog ben geweest.

Maar ik hoop dat iemand mij kan helpen

mijn broertje heeft ne laptop werkt op vista, en op ne keer slaagt zijne laptop van zelf uit en hij start hem terug op en al zijn muziek en documenten(voor zijn exaams) muziek zijn weg:eek: ik heb ze terug gevonden in het mapje TEMP maar van daar uit kun je ze niet terug plaatsen naar de juiste mapjes je kunt ze ni open of niks maar maar broertje heeft al zijn documenten wel nodig voor zijn exaam :confused:
ze zijn ook al met zijn laptop naar een pc winkel geweest en die zei dat er een kinderziekte op zat op zijne pc:eek:(wa is da voor iets)

Ik hoop echt dat iemand kan raad geven want mijn broertje wilt echt zijn documenten terug om zijn mondeling te doen (werkt met office)
 
Om de bestanden terug te halen zou je Recuva kunnen proberen.
En wat de pc-winkel met kinderziekte bedoelt is moeilijk te zeggen, waarschijnlijk wilde de winkel het simpel houden. Alleen weet de klant dan niet hoe en wat, beetje lastig dus.
 
Bestanden in map Temp moet je kunnen verplaatsen. Probeer ze eens te openen door met de rechter muisknop te klikken en dan openen of openen met kiezen.

Niet automatisch herstarten na een update:

http://www.wintips.be/node/15
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan