Bestanden weg / corrupt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deewana

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Hoi,

Ik heb ook een Lacie desktop HD van 1 TB en ik denk dat dat nog een generatie voor de huidige is...het heeft namelijk geen aan en uit knop en een groene lichtje.
Nu heeft het een jaar perfect gewerkt (heb het een jaar).
Al die tijd heb ik het op een XP laptop gebruikt.
Sinds vorig week heb ik het een en ander op een Vista desktop geprobeerd.
In eerste instantie deed ie het goed, daarna crashde de Vista pc om andere redenen. toen heb ik het opnieuw geinstalleerd. Daarna heb ik met de Lacie hd en mediacenter van vista film s en liedjes geladen. ik kreeg toen een vreemd gevoel want ik had minder liedjes dan voorheenin geladen gekregen. Nu ik het op de XP laptop weer aansluit. Lijkt het wel of er delen van bestanden corrupt zijn geraakt en in kan ook nik meer van de HD overkopieren naar me laptop.
Ik hoop dat ik mij bestanden nog kan gebruiken.... :( :(

Weet iemand van jullie waar dit aan kan liggen...?

Alvast bedank voor jullie reactie!

gr.

Deewana

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet wenselijk is om in te breken in andermans topic.

Als ik jou was zou ik alles backuppen wat erop staat en dan Schijfcontrole erover laten draaien wat zo'n 4 uurtjes duurt

@Mario: Sorry dat was niet mijn bedoeling... :)

@Daand: Moet ik dit dan met een back-up tool doen? Handmatig gaat dit namelijk niet (Het lukt niet om dingen te kopieren.)
En bedoel je Error-checking voor de HDD of echt schijfcontrole die je krijgt na het booten van de pc/laptop? Als het dat laatste is....hoe doe ik dat dan voor de HDD

Alvast thanx...voor jullie reactie!!

Gr.

Deewana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan