bestanden weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

bergwout

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
hoi,
ik ben moderator op een farming simulator forum bij dat forum hoort een chat maar daar ben ik admin maar elke keer met mijn computer opstarten verwijdert een programma de bestanden waarin staat dat ik een admin op de chat ben ik moet dus telkens opnieuw inloggen en vind dit stom, ik weet niet welk programma het is hoe kom ik hier achter?
bij voor baat dank,
bergwout

hoi bergwout,
nou ik denk dat het niet perse een programma hoeft te zijn dat in werking treedt als je je computer opstart maar dat het net zo goed je browser kan zijn die zo is ingesteld dat deze bij het afsluiten ervan alle persoonlijke gegevens cookies wachtwoorden ingevulde formulieren en dergelijke automatisch wist dus je kan eens kijken in je browser welke instellingen je daarin hebt gezet en die zo nodig veranderen ik hoop dat dit helpt met vriendelijke groet csshunter zorry de kommatoets en de puntjestoets zijn kapot en ook de shifttoets heeft het begeven maar de winkels zijn dicht op het moment

maar alle instellingen in mijn browser geven gewoon aan dat ze niks verwijderen, en op andere site's blijven formulieren gewoon staan dus dat moet wel een programma zijn.
maar nu weer naar mijn werk in de bloedhete tunnel toe(soort kas maar dan van bogen met plastic erover)

Aha, dan vermoed ik dat het niet op jouw computer maar op de server zit. Oftewel: in het CMS, waarin als beveiligingsmaatregel verhinderd wordt dat een oude sessie zonder inloggen weer opgepakt wordt. Of het verstandig is dat eruit te slopen, weet ik niet. Denk eigenlijk van niet.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan