Bestanden weggooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb echt geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen, dus ik hoop dat ie onder het goede onderwerp staat. Het gaat om Verkenner in XP...

Ik heb met emule wat bestanden gedownload en die wil ik nu weggooien. Maar zodra ik op verwijderen klik, krijg ik bijgevoegde foutmelding. Deze herken ik op zich wel want dat staat er nog ergens iets open wat met het bestand te maken heeft... Normitair ff opnieuw opstarten en alsnog weggooien.

Maar nu zit ik echt met een paar bestanden in mijn maag, die ik echt niet wegkrijg...

Ik heb alle toepassingen gesloten en geprobeerd te verwijderen. Ik heb comp uitgehad, van het netstroom afgehaald en opnieuw opgestart.. Heb ik veilige modus opgestart, maar kwam dan als administrator niet eens in de betreffende map... Ook in de veilige modus opgestart en als mezelf ingelogd.. ook dan krijg ik ze niet weg...

HELLUP... ik wil er vanaf want ik houd van een opgeruimde schijf...

Wie heeft er suggesties?

In veilige modus opstarten en dan weggooien.

ik heb al in de veilige modus gestart.. wil niet lukken..
ik heb met adaware, spybot en regcleaner gecontoleerd.. maar het gaat om wel 10/15 bestanden..
ik heb ze allen met emule gedownload, verplaatst naar andere mappen... kan dat er iets mee te maken hebben?

Is de download wel af?
Anders kan je hem, volgens mij niet verwijderen.

H

de download was af.. ik heb ze alleen verplaatst naar een andere map dan waarin ze gedownload waren.. en daarna waren de bestanden niet meer te gebruiken...

ik krijg met dat proggie wholockme.. de melding dat c:/windows/explorer.exe de files locked... maar.. nu ik op kill proces klik,

hehe..
ik heb de microsoftlink van zippe gebruikt.. een netwerk ingesteld en de map gedeeld en gezorgd dat andere gebruikers de bestanden ook mogen wijzigen.. toen opnieuw opgestart in veilige modus en als administrator ingelogd.. en daarna mocht ik ze weggooien...
het is dus gelukt..
thanks voor alle suggesties..
wel hardnekkig hoor..

Tipje:)

Indien explorer bestanden onnodig in gebruik houd
kan je eerst met uitvoeren opdracht prompt of command openen en dan met taak beheer explorer.exe beëindigen. Dan via cmd met DEL huppeldepup dat geval deleten.. Wil ook nog wel eens lukken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan