Bestanden worden neit herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spina

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Ik heb een site gemaakt met frontpage 2003, en met WS_FTP pro overgezet naar de provider. (xs4all.nl)
Op mijn eigen pc draait de site zonder problemen. Echter via provider, worden betanden niet gevonden. Deels is dit probleem op te lossen door in het FTP programma van te voren de bestanden (pagina, images en buttons) een voor een op te roepen. Dan wordt een deel van de site wel zichtbaar. Voorheen wasdit echter geen probleem, dan werden bestanden en submappen gewoon gevonden.
Heeft dit e maken instellingen van het FTP-programma? wie kan mij verder helpen

Kun je een deel van je code (waar plaatjes en buttons voorkomen) een posten hier?

Ja, weet je waarom?
Je moet je bestanden ook uploaden op je server.
Op het laatst de C:/Docement and setting/bureaublad/mijn afbeeldingen of zo/ << moet je weg halen er voor.
Anders staat de image op de site met de afbeelding die fout erop staat, heb je niet echt goed geholpen. maar ik heb veel verstand met frontpage.
probeer een weg te vinden dat je me contact :D

Hallo RapGangsta
Snap niet precies wat je bedoeld met je opmerking, kun je het wat meer toelichten?

Kijk, als je image's importeert in de frame/page, dan worden ze weergegeven als C:\Documents and Settings\RapGangsta\Bureaublad\Mijn Afbeeldingen\12.jpg
Maar als jij ze op het laatst opslaat, moet je ze wel uploaden op je server.
Dan op het laatst, bij elke plaatje of wat het ook maar is, verwijder je C:\Documents and Settings\RapGangsta\Bureaublad\Mijn Afbeeldingen\
Dan heb je 12.jpg, en als je ze al geupload hebt op je server.. komt het plaatje tevoorschijn en de link word dan bijv: http://www.geocitiies.com/poep/12.jpg
( Gewoon een voorbeeld :D )

Spina, ik heb het vermoeden dat het volgende bij je gebeurd:

In frontpage heb je in de code van je page aangegeven waar de plaatjes en buttons staan:
C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\plaatje1.jpg
En ook:
C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Buttons\knopje1.jpg

Als je nu je page bij je provider neerzet, gaat de code zoeken naar een afbeelding op de locatie C:\ blabla.
Dat werkt niet.

Probeer als volgt:
Stop je afbeeldingen die je op je page wilt gebruiken in een aparte map, bijvoorbeeld:
C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn documenten\Mijn homepage\Plaatjes
C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn documenten\Mijn homepage\Buttons
C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn documenten\Mijn homepage\Geluiden
enz.
Vernader in je code de locatie hiervan in ALLEEN de laatste map-naam. Dus < img > bla bla Plaatjes\foto1.jpg

Als je je page gaat uploaden, upload dan ALLEEN die mappen mee "plaatjes" "buttons" en "geluiden".
Nu kan je age het prima vinden, en alles zal werken.

Vandaar mijn vraag: kopieer eens een klein stukje van je code in je topic.

P.s., je crosspost heb ik gesloten.

Laatst bewerkt:
ok bedankt

Bedankt mensen
Heb in de FTP de algemene verwijzing naar de mappen weggehaald. Nu werkt het pefect!!!!:) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan