bestanden zijn niet weg te cleanen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
WinXP home edition
Ik heb al eens eerder dit probleem voorgelegd. Bij gebruik van clean sweep van norton blijven er bestanden achter, ongeveer 308 kb. Ook in veilige modus laten deze zich niet verwijderen. Weet iemand raad?

al in veilige modus geprobeerd ?? de bestanden zullen wel in gebruik zijn

weet je wel wat voor een bestanden het zijn?
heb je ze al opgezocht met de zoekfunctie van xp en ze proberen te verwijderen.
krijg je een melding waarom je ze niet kan verwijderen.

Ik heb geen idee wat voor bestanden het zijn. Hoe kom ik daar achter. Want bij zoeken moet je toch weten waarna je zoekt? Of zeg ik nu iets doms?

Norton clean sweep "zegt" alle bestanden gewist. De teller loopt ook naar 0, maar dan komt toch weer deze 308 kb te voorschijn, alszijnde nog te wissen bestanden.
Nogmaals: Ook in veilige modus lukte het niet + ik ben clean volgens alle bekende forums.

Laatst bewerkt:
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het Internet geschiedenis bestandjes zijn.

Dus ben ik m.b.v. de zoekinstructie internetgeschiedenis gaan zoeken. Echter geen map te vinden.

Weet iemand waar deze map zich bevind. (WinXP Home Edition)

In Verkenner;
C-schijf>Documents en Settings>je gebruikersnaam>Locals settings>Geschiedenis, deze map leeg maken.

Let op,
Local settings is een verborgen map.
Verkenner > Extra > Mapopties > Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Als je daar toch bent, maak de mappen "Temp" en "Temporary Internet Files" ook even leeg.
De mappen zelf allemaal laten staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan