Bestanden zijn onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tolax

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Ik heb op dit moment ongeveer precies hetzelfde, maar dan met een Iomega harddisk en pas na bijna twee jaar. Ook vooral de bestanden die ik het laatst heb gekopieerd/gewijzigd zijn onleesbaar. Ik probeer Windows foutcontrole te doen maar hij loopt steeds vast, het hoogste percentage wat ik tot nu toe heb gehaald is 12%.

Weet iemand raad?!

Als je reageerd op een topic, kijk dan altijd even naar de datum. In plaats van een topic van anderhalf jaar oud omhoog te halen, kun je beter een nieuwe aanmaken.

Het lijkt erop dat je schijf overleden is. Dat gebeurd nu eenmaal met die dingen. De schijven draaien heel hard rond en dat gaat een keer stuk. Net als een wiellager van je auto. Stuk gaan ze allemaal, het is alleen de vraag wanneer. Vandaar dat je van alle belangrijke dingen regelmatig een backup moet maken.

Het enige wat ik je kan aanraden is een nieuwe schijf kopen en proberen om met een programma als recuva (www.recuva.com) proberen of er nog wat bestanden te redden zijn.

Stop in ieder geval met proberen de schijf te herstellen met Windows Schijfcontrole, hoe meer je de schijf gebruikt des te groter de problemen worden.

@ PST, graag de moderator-reacties aan mij overlaten. :)

Bij deze de vraag gesplitst uit het oude topic.
Succes met je probleem. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan